• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 13 تیر 1397
کد مطلب : 22036
+
-

با مردم

با مردم

پیشنهاد به صدا و سیما

پیشنهاد می‌کنیم صداوسیما در خلال برنامه‌های خود، برای بهبود ترافیکی در شهرها، میان‌پرده‌ها و برنامه‌های کوتاه پخش کند. در همه جای دنیا صداوسیما یکی از بازوهای اصلی کار فرهنگی و تبلیغی برای بهبود رفت‌وآمد در شهرهاست.

یک شهروند از تهران

  حمایت از تولیدات و کالاهای ایرانی

با عرض سلام و درود بی‌پایان و خداقوت. انتظار می‌رود مسئولان ذیربط با تحول برنامه‌ریزی‌ها اجازه ندهند تا سال‌ها زحمات، تجربیات و استعدادهای درخشان فارغ‌التحصیلان مدارس و دانشگاه‌ها به‌خاطر فقدان شغل، راکد و بدون استفاده باقی بماند و سرنوشت آنان مایه یأس و ضعف انگیزه برای دانش‌آموزان و دانشجویان درحال تحصیل بشود. یکی از راه‌های تحقق این موضوع، زمینه‌سازی‌ برای حمایت از تولیدات و کالاهای ایرانی است.

6263...0938

  قطعی برق را اطلاع‌رسانی کنند

سلام. وقت بخیر. این روزها با آغاز فصل گرما، قطعی چندساعته و نواسانات برق در پایتخت، مشکلات بسیاری را برای شهروندان به‌وجود آورده است. درحالی‌که زندگی مردم با نیروی برق گره خورده است، آیا بهتر نیست مسئولان زمان قطعی برق را به ساکنان هر منطقه از قبل اطلاع‌رسانی کنند؟

گلایه تعدادی از شهروندان 

@ پیاده رو پیش‌بینی نشده است

سلام. عابرانی که می‌خواهند پیاده از سمت شمال به جنوب بزرگراه یادگارامام به‌سمت بزرگراه نیایش غرب تردد کنند، به‌دلیل عدم‌پیش‌بینی پیاده رو مجبور می‌شوند از کناره خروجی ماشین‌روی این بزرگراه استفاده کنند. با توجه به خطرساز بودن این اقدام عابران، از مسئولان ذیربط در پلیس راهور و شهرداری منطقه درخواست می‌شود نسبت به ایجاد پیاده رو در این محدوده اقدام کنند.

4227...0912

  درخواست از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

اتوبوس‌های خط بی‌آر تی پایانه آزادی به تهرانپارس و همچنین خط بی‌آرتی پایانه خاوران به علم و صنعت از ساعت 9شب به بعد با تأخیر و بی‌نظمی زیاد در ایستگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند. این در حالی است که بسیاری از بانوان در این وقت از شب نیازمند تردد با وسایل حمل‌ونقل عمومی در این دو خط که مسافران زیادی دارند، هستند. از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درخواست می‌کنیم نظارت بیشتری به زمان حرکت اتوبوس‌ها در این خطوط داشته باشند.

باقری از تهران

  تصاحب حریم پیاده‌رو

سلام. پس از تصاحب حریم پیاده‌رو توسط راکبان موتورسیکلت و نقض حقوق عابران پیاده، حالا نوبت رستوران‌ها شده که با تصرف غیرقانونی بخشی از پیاده رو و چیدن میز و صندلی تحت عنوان حریم سالن غذاخوری اقدام می‌کنند. نمونه این اقدام را عصرها در پیاده‌روی خیابان ستارخان می‌توان مشاهده کرد. متأسفانه مسئولان ذیربط در شهرداری این منطقه با اینگونه سدمعبر مماشات می‌کنند. انتظار می‌رود برای رعایت حقوق شهروندی، شهرداری تهران با نظارت مستمر با اینگونه موارد خلاف برخورد جدی داشته باشند.

گلایه تعدادی از ساکنان خیابان ستارخان

  درخواست از بانک مرکزی

سلام. 3سال قبل وامی به مبلغ 50میلیون تومان از بانک پاسارگاد دریافت کردم. به‌رغم بازپرداخت اصل وام، این بانک مبلغ 20میلیون تومان سود هم از من مطالبه می‌کند! این درحالی است که در دوران بازنشستگی قادر به پرداخت این مبلغ نیستم. به مسئولان بگویید آیا این عادلانه است؟ از بانک مرکزی درخواست می‌کنیم درخصوص تسری بخشودگی جرایم به بانک‌های خصوصی نیز اقدامی بکنند.

الهی بازنشسته از تهران 

لطفا نظرات خود درباره مطالب روزنامه را با ما در میان بگذارید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید