• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
چهار شنبه 16 اسفند 1402
کد مطلب : 220177
+
-

آخرین خبرها

دو ونیم‌ سال بارش
علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: ‌ بارش‌های اخیر در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان معادل دو و نیم ‌سال بود که شدت آن نیز بالاست.

ذخیره ۶۲۳میلیون مترمکعب آب  
منصور بیجار، معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۳۴۵میلیون مترمکعب آب حاصل از بارش‌های رگباری و ۲۷۷ میلیون مترمکعب آب حاصل از بارندگی سیل آسای اخیر در سدها ذخیره شده است.

آماده‌باش۳۴۰راهدار   
شهرام مبارکی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با صدور هشدار مجدد نارنجی ۵۰تیم راهداری و ۳۴۰راهدار به حالت آماده‌باش درآمدند.

ارسال تجهیزات آموزشی به مدارس
میثم لک‌زایی، مدیرکل نوسازی، تجهیز و نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵کامیون تجهیزات به ارزش ۴۰میلیارد ریال به مدارس سیل‌زده ارسال شد.

خسارت ۷۰۰میلیاردی کشاورزی
محمدحسن یادگارزایی‌ معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان از بروز خسارت ۷۰۰میلیارد تومانی به کشاورزی استان خبر داد.

خسارت ۶۴۰میلیاردی مناطق عشایری
شیرزاد کمالی، مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۶۴۰میلیارد ریال در پی سیلاب به زیرساخت‌های مناطق عشایری آسیب وارد شده است.

برق همه روستاها وصل شد
محمد رئیسی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات جهادی نیروهای این شرکت، برق همه مناطق درگیر سیل جنوب استان وصل شد.

آب ۲۰۰روستا
وارد مدار شد علیرضا قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با وجود نبود امکان رفع حوادث در ۴۸ساعت ابتدایی وقوع سیل، شبکه آب ۲۰۰روستا وارد مدار شد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید