• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 15 اسفند 1402
کد مطلب : 220104
+
-

فرار زوج سارق با رینگ‌های آتش‌‌گرفته

داخلی
فرار زوج سارق با رینگ‌های آتش‌‌گرفته

20دقیقه تعقیب و گریز میان پلیس و زن و مرد سارق، در حالی با دستگیری متهمان پایان یافت که رینگ‌های خودروی آنها به‌دلیل ترکیدن لاستیک‌ها آتش گرفته بود.
به گزارش همشهری، شامگاه جمعه گذشته تیم گشت پلیس آگاهی تهران در اتوبان تهران- کرج به یک پژو 405 که زن و مرد جوانی سرنشینان آن بودند، مشکوک شدند. مأموران شماره پلاک این خودرو را استعلام کردند و خیلی زود معلوم شد که خودرو سرقتی است و سرنشینان آن، سارق هستند. مأموران به راننده دستور ایست دادند اما وی به محض دیدن خودروی پلیس، پایش را روی گاز گذاشت و شروع به فرار کرد. این شروع تعقیب و گریزی نفسگیر بود که از اتوبان تهران-کرج آغاز شد و 20دقیقه بعد در ابتدای جاده چالوس به پایان رسید.
ماموران در جریان این تعقیب و گریز، چندین‌بار به راننده پژو دستور ایست دادند اما او با سرعت زیاد و لایی‌کشیدن از بین ماشین‌ها و حرکات مارپیچ تلاش می‌‌کرد فرار کند. با این حال، خودروی گشت آگاهی سایه به سایه در تعقیب دزدان بود و مأموران پس از چندبار اخطار، شروع به تیراندازی هوایی کردند. این اتفاق هم باعث نشد‌ که راننده فراری توقف کند و این بار مأموران لاستیک‌های ماشین را هدف گرفتند و شروع به تیراندازی کردند. درحالی‌که چرخ‌های پژو پنچر شده بود، راننده همچنان به فرار ادامه می‌داد و این در حالی بود که حرکت ماشین روی رینگ باعث شد‌ که چرخ‌های ماشین شعله‌ور شو‌د. 20دقیقه از ماجرا گذشته و خودروی پژو به حوالی پل فردیس رسیده بود که راننده ناگهان تغییر مسیر داد و به سمت جاده چالوس رفت. با این حال مأموران موفق شدند سد راه او شوند و به این ترتیب خودروی سرقتی متوقف شد. این اما پایان عملیات نبود، چرا‌که راننده به محض توقف از ماشین پیاده شد و با جا گذاشتن زن جوان در داخل ماشین، با پای پیاده به فرار ادامه داد. با این حال کمی بعد مأموران موفق شدند وی را دستگیر کنند و به فرار او پایان دهند.
به‌گفته سردار علی ولیپورگودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران، با دستگیری این مرد و همدستش هر دوی آنها به اداره آگاهی منتقل شدند و تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید