• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 4 دی 1396
کد مطلب : 2198
+
-

قاچاقچیان «گُل» در دام پلیس پایتخت

گزارش
قاچاقچیان «گُل» در دام پلیس پایتخت

۵ عضو یک باند بزرگ تهیه و توزیع ماده مخدر «گُل» پس از تعقیب و گریز و درگیری با مأموران پلیس، دستگیر شدند. به گزارش تسنیم، سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر تهران بزرگ در این خصوص گفت: به‌دنبال دریافت گزارش‌های مردمی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مخدر «گُل» در غرب تهران، همکاران ما در پایگاه نهم مبارزه با موادمخدر، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر تهران افزود: پس از رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی درخصوص این باند مشخص شد 5عضو این گروه شبکه پیچیده‌ای برای توزیع این مخدر راه‌اندازی کرده‌اند. وی گفت: پس از تکمیل رصدهای اطلاعاتی و شناسایی‌های لازم، نهایتاً عملیات دستگیری اعضای این باند کلید خورد و مأموران پلیس در حالی دستگیری این افراد را در دستور کار خود قرار دادند که اعضای باند در حال انتقال حدود 1.5کیلوگرم «گل» برای توزیع در مناطق مختلف تهران بودند.

سرهنگ بخشنده خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات، اعضای این باند با دیدن مأموران اقدام به فرار کردند و توجهی به اخطار پلیس نداشتند. در نهایت همکاران ما مجبور به استفاده از سلاح شده و به سمت خودروی آنها شلیک کردند. همین کافی بود تا خودروی آنها متوقف شود و قاچاقچیان به دام افتادند. در جریان تیراندازی پلیس، یکی از آنها از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت که برای درمان به بیمارستان منتقل شد. رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر تهران افزود: در این عملیات هر 5عضو این باند دستگیر و حدود 1.5کیلوگرم گل از آنها کشف شد.  به گفته سرهنگ بخشنده اعضای این باند، مخدر گل را از سایر استان‌هایی که این ماده در آنها کشت شده بود وارد پایتخت کرده و اقدام به توزیع این مواد می‌کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید