• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 4 دی 1396
کد مطلب : 2194
+
-

اسرار قتل مسافر اتاق202 در مسافرخانه قدیمی

در حالی که شاهد حادثه مدعی است مدیر مسافرخانه قاتل مسافر میانسال است، متهم می‌گوید که نقشی در مرگ مقتول ندارد

دادسرا
اسرار قتل مسافر اتاق202 در مسافرخانه قدیمی

مدیر مسافرخانه‌ای در جنوب تهران به اتهام قتل یکی از مهمانان آنجا بازداشت شد.به گزارش همشهری، نیمه شب 26آبان رهگذران در خیابانی در جنوب تهران مردی را دیدند که در پیاده رو افتاده و از حال رفته بود. آنها اورژانس را خبر کردند و مرد 62ساله به بیمارستان منتقل شد اما به‌دلیل وخامت حالش به کما رفت. مرد مصدوم قادر به حرف زدن نبود و معلوم نبود که چه بلایی بر سرش آمده است.

با وجود این، تلاش‌ها برای درمان او شروع شد اما 5روز بعد جانش را از دست داد. به این ترتیب موضوع به قاضی سیدسجاد منافی‌آذر، بازپرس جنایی تهران گزارش و جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. از سوی دیگر گروهی از کارآگاهان تحقیقات برای شناسایی هویت قربانی را شروع کردند و متوجه شدند که وی 5روز پیش از شهرستان ایرانشهر به تهران آمده و به یک مسافرخانه حوالی جنوب تهران رفته است. همین کافی بود تا مأموران راهی مسافرخانه شوند و به تحقیق در این‌باره بپردازند. مدیرمسافرخانه در تحقیقات گفت: شب حادثه قربانی به مسافرخانه آمد و اتاق 202 را به او اجاره دادم، اما چون حالش خوب نبود یک ساعت بعد تسویه‌حساب کرد و از مسافرخانه رفت.

جنایت مرموز کارآگاهان در ادامه به تحقیق از کارکنان مسافرخانه پرداختند اما نتیجه‌ای به‌دست نیامد. با این حال مدتی بعد پزشکی قانونی علت اصلی مرگ قربانی را خونریزی مغزی بر اثر اصابت جسم سخت اعلام کرد و این یعنی وی به قتل رسیده است. درحالی‌که بررسی‌ها ادامه داشت یکی از کارکنان مسافرخانه سرنخی را پیش روی تیم تحقیق قرار داد و گفت مدیر مسافرخانه با متوفی درگیر شده است. وی در توضیح ماجرا گفت: شب حادثه از مدیر مسافرخانه شنیدم که یک مسافر به اتاق 202رفته و مریض است. برای همین قصد داشت او را بیرون کند. بعد از چند دقیقه سر وصدای درگیری شنیدم. به داخل سالن رفتم و متوجه شدم بیرون از مسافرخانه، ‌مدیر با همان مسافر (مقتول) درگیر شده است.

مدیر می‌گفت مسافر به او ناسزا گفته است و همان لحظه از شدت عصبانیت یک میله فلزی برداشت و به‌سر مسافر کوبید. بعد از آن مرد مسافر دچار تشنج شد و از حال رفت. وی ادامه داد: مدیر مسافرخانه به سرعت مسافر را سوار ماشین دوستش کرد و رفت. بعد از اینکه برگشت گفت او را به بیمارستان رسانده است و به من تأکید کرد که اگر مأموران در این خصوص چیزی پرسیدند به آنها بگو که اطلاعی از درگیری نداری. اظهارات این مرد کافی بود تا مأموران، مدیر مسافرخانه را به اتهام قتل بازداشت کنند. متهم 38ساله دیروز برای انجام تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد اما اصرار داشت که بی‌گناه است و منکر درگیری و قتل عمدی شد. با وجود این، قاضی جنایی برای وی قرار بازداشت موقت صادر کرد و تحقیقات از او ادامه دارد.

 

چرا اصرار داری که بی‌گناهی درصورتی‌که یکی از کارکنان مسافرخانه شاهد درگیری بوده است؟

دروغ می‌گوید. او کارگر من بود و به‌خاطر خصومتی که با هم داشتیم، با شهادت دروغ، تصمیم به انتقام از من گرفته است.

چه خصومتی؟

راستش چند وقت پیش به‌عنوان پاداش برایش یک گوشی موبایل هوشمند خریدم. پس از آن او برنامه تلگرام را در گوشی‌اش نصب کرد و بعد متوجه شدم با دختری به نام نازنین در یکی از همین گروه‌های دوستی تلگرامی آشنا شده است. وقتی عکس‌های پروفایل نازنین را دیدم به او گفتم این دختر نمی‌تواند تو را خوشبخت کند. گمان می‌کنم که تصور کرد من نظر بدی نسبت به نازنین دارم و از همان روز به بعد نسبت به من کینه به دل گرفت.

اما مقتول همان شبی که در مسافرخانه شما بوده حالش خراب شده و علت مرگ او را ضربه به‌سر اعلام کرده‌اند؟

 آن شب او به مسافر خانه ما آمد اما یک ساعت بعد به‌دلیل اینکه حالش خوب نبود تسویه‌حساب کرد و رفت. ما اصلا کاری به مسافرها نداریم؛ حتی اگر به ما سیلی بزنند، چون می‌دانیم اگر با آنها بحث کنیم و یک ضربه کوچک هم به آنها بزنیم از ما شکایت می‌کنند و دیه می‌خواهند. آن شب هم قربانی با پای خودش مسافرخانه ما را ترک کرد و اصلا با او درگیر نشده بودم. من اصلا ماشین نداشتم که بخواهم او را به بیمارستان برسانم. احتمال می‌دهم در بین راه تصادف کرده باشد.

گویا مسافرخانه شما مجهز به دوربین مداربسته است اما فیلمی از شب حادثه ثبت نشده بود.

آن شب دوربین‌ها خراب بود و هیچ‌کس آن را دستکاری نکرده بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :