• پنج شنبه 7 تیر 1403
  • الْخَمِيس 20 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 27
پنج شنبه 10 اسفند 1402
کد مطلب : 219607
+
-

فیلم بلند ترسناک

بچه‌غول همه را زیر پا می‌گذارد

فیلم بلند ترسناک

هر‌قدر تکراری باشد، ولی باز هم عجیب است؛ ارلینگ هالند در پیروزی 6 بر2منچسترسیتی در جام‌حذفی انگلیس مقابل لوتون‌تاون به‌تنهایی 5گل بدون پنالتی به ثمر رساند و 4پاس‌گل از کوین دی‌بروینه دریافت کرد.
    ارلینگ هالند نخستین بازیکنی است که از زمان جورج بست در سال‌1970، حداقل 5گل در یک بازی جام‌حذفی به ثمر رسانده است. جورج بست در آن سال 6گل در یک بازی برای منچستریونایتد زده بود.
    هالند نخستین بازیکن من‌سیتی است که از زمان فرانک رابرتز در سال‌1926 در یک بازی جام‌حذفی 5‌گل وارد دروازه حریفان می‌کند.
    هالند در حال‌حاضر 20‌هت‌تریــــک در بازی‌های باشگاهی و ملی انجام داده است. 8هت‌تریک برای من‌سیتی؛ مقابل کریستال پالاس، ناتینگهام فارست، منچستریونایتد، ولورهمپتون، برنلی، لایپزیش‌(5)، فولام و لوتون‌(5).
    آمار ترسناک ارلینگ هالند با پیراهن منچسترسیتی: ۵۳بازی در لیگ برتر با ۵۳گل، ۱۷بازی برای منچسترسیتی در لیگ قهرمانان با ۱۷گل، میانگین یک گل در هر بازی لیگ برتری یا لیگ قهرمانان و ۵بازی برای منچسترسیتی در جام‌حذفی با ۸گل.
    لوتون تنها تیم لیگ برتری است که از هالند در لیگ گلی دریافت نکرده. دلیل اتفاق این بوده است که هالند اصلا مقابل این تیم بازی نکرده. در عوض، در نخستین رویارویی با لوتون در جام‌حذفی این تیم را با 5گل گلباران کرد.
    پس از 58دقیقه بازی مقابل بچه‌غول نروژی، تیم لوتون مشترک با منچستریونایتد و فولام با 5گل، بیشترین گل را از ارلینگ هالند دریافت کردند.
    با وجود انجام 12بازی، فقط 4بازیکن از 5لیگ بزرگ اروپا در تمام رقابت‌ها در این فصل بیشتر از کوین دی‌بروینه پاس گل داده‌اند(11).
    بیشترین پاس‌گل برای منچسترسیتی در این فصل: فودن 10پاس‌گل در 37بازی، خولین آلوارس 10پاس‌گل در 35بازی و دی‌بروینه 10پاس‌گل در 12بازی.
    دی‌بروینه بعد از برگشت از مصدومیت به‌طور میانگین هر 45دقیقه یک پاس‌گل ثبت کرده است. او 12بازی انجام داده که در نیمی از آنها در ترکیب ثابت و اولیه بوده و 11پاس‌گل پس از بازگشت از مصدومیت ثبت کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید