• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 10 اسفند 1402
کد مطلب : 219606
+
-

خبر کوتاه

اجلاس سران برای اقناع کیلیان
دیروز جلسه‌ای مهم و رسمی با حضور امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه، امیر قطر و ناصر الخلیفی مالک قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برگزار شد و کیلیان امباپه هم در این جلسه حضور داشت. هدف از تشکیل این جلسه قانع‌کردن بازیکن فرانسوی به ماندن در پاریس بود. امباپه به باشگاه اطلاع داده که تابستان از تیم جدا می‌شود و از رئال‌مادرید به‌عنوان مقصد آینده او نام می‌برند. حتی باشگاه اسپانیایی با جذب اتان، برادر کیلیان هم برای تیم دوم خود موافقت کرده است. دفعه قبل هم امیر قطر و مکرون توانسته بودند امباپه را راضی به ماندن کنند. این بار هم شاید قطری‌ها یک میلیارد یورو برای حفظ این بازیکن به او پیشنهاد کنند. مکرون در کاخ الیزه به شوخی به امباپه گفت: «شما مشکلات بیشتری برای ما ایجاد خواهید کرد.» برخی منابع موثق ازجمله اکیپ گفته‌اند که قرار نبوده در این جلسه پیشنهاد جدیدی به امباپه ارائه شود. اگر اینطور است، پس چرا او را دعوت کرده‌ بودند؟

مسی نیم‌میلیاردی شد
مسی به نیم‌میلیارد فالوئر رسید اما همچنان پشت سر رونالدو است. مسی حالا 500میلیون دنبال‌کننده دارد و پایین‌تر از کریستیانو رونالدو با 622میلیون فالوئر ایستاده است. سلنا گومز، خواننده و بازیگر با 429میلیون در رتبه سوم قرار دارد، کایلی جنر 400میلیون و دواین ‌راک‌ جانسون هم 397میلیون دنبال‌کننده دارند.

لائوتاروی درخشان مارتینس
لائوتارو مارتینس، ستاره درخشان این روز‌های اینتر در 23بازی این فصل سری‌آ 22گل و 2پاس‌گل ثبت کرده است. مهاجم آرژانتینی در مجموع 127گل برای نراتزوری به ثمر رسانده و در رده هشتم برترین گلزنان تاریخ این تیم قرار دارد.

یک گل کمتر از فصل پیش
رئال‌مادرید در این فصل 85گل به ثمر رسانده که تا این مرحله یک گل کمتر از فصل گذشته ‌است. این تیم همچنین در تمامی بازی‌های خود به جز بازی رفت مقابل رایو وایکانو که با تساوی بدون گل به پایان رسید، موفق به گلزنی شده. از طرفی، رئال در بازی‌های خانگی عالی عمل کرده و در این فصل در 15بازی در خانه شکست نخورده و فقط 2مساوی به رایووایکانو و اتلتیکو مادرید داده است. در لالیگا رئال‌مادرید از 47بازی اخیر خود در برنابئو فقط 2بازی را باخته است. رئال 13امتیاز در لالیگای این فصل از دست داده: 5امتیاز مقابل اتلتیکو، 4امتیاز مقابل رایو وایکانو، 2امتیاز مقابل سویا و 2‌امتیاز مقابل رئال بتیس.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید