• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
دو شنبه 7 اسفند 1402
کد مطلب : 219352
+
-

رئیسی: تکلیف‌مداری، تفاوت انتخابات ایران با نظام‌های دنیاست

رئیسی: تکلیف‌مداری، تفاوت انتخابات ایران با نظام‌های دنیاست

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است، تصریح کرد: تکلیف‌مداری تفاوت انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نظام‌های دنیاست. نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است، گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان مردم و هم کمک کار دولت در انجام وظایف باشد. سید‌ابراهیم رئیسی دیروز در جشن مردمی نیمه شعبان که در مسجد امام‌حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: زمینه رشد و تعالی انسان در حکومت مهدوی فراهم می‌شود و ما معتقدیم سرنوشت همه عالم و مقدرات و پرونده ما تقدیم محضر امام زمان (عج) می‌شود. وی با بیان اینکه امروز هرچه با ظلم مبارزه و در جهت عدالت‌محوری حرکت شود امام زمان (عج) را خوشحال می‌کند، افزود: ظلم و ستم‌هایی که امروز در عالم و غزه صورت می‌گیرد قلب امام زمان (عج) را ناراحت می‌کند. نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی ادامه داد: امروز روز میثاق با حضرت صاحب‌الزمان (عج) است و حضرت آنچه خیر، عدل و رعایت حقوق دیگران باشد، می‌پسندد و ظلم به خدا، عالم هستی و انسان‌ها را نمی‌پسندد.

هر پیشرفتی به اراده و خواست مردم است
آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه امام‌خمینی(ره) در عصر کنونی پرچم اسلام و اهل‌بیت(ع) و عمل به بایدها و نباید‌های الهی را بلند کرد، بیان داشت: امام راحل مردم را باور داشت و امروز هم رهبر معظم انقلاب می‌گویند هر پیشرفت و گامی به اراده و خواست مردم است. نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی عنوان کرد: در یکی از سفر‌ها یک حقوقدان برجسته آفریقایی به من گفت قانون اساسی شما برجسته است، چون بین دمکراسی و آرمان جمعی ارتباط برقرار کرده است. رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه دشمن نمی‌خواهد نظام مردم‌سالار در دنیا وجود داشته باشد، ادامه داد: نظام سلطه مانع است که رأی مردم به کرسی بنشیند، اما نظام اسلامی این امر را نفی کرده و مردم خودشان تصمیم می‌گیرند. رئیسی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران استقلال دارد و به شرق و غرب وابسته نیست و از هیچ‌کسی دستور نمی‌گیرد، افزود: ایران اسلامی امروز مورد اتکای کشور‌های دیگر است. وی با اشاره به مشارکت بالای مردم خراسان جنوبی در عرصه‌های مختلف و پشتیبانی از نظام اسلامی گفت: آنچه امروز در پیش است و بسیار اهمیت دارد انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است. رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است، تصریح کرد: تکلیف‌مداری، تفاوت انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نظام‌های دنیاست.

شأن مسئولان در خدمتگزاری به مردم است
‌رئیسی با قدردانی از همه کسانی که برای پیشرفت، امنیت و سلامت کشور تلاش و ایثار می‌کنند، افزود: ‌شأن ما خدمتگزاری به مردم است و شرط این وظیفه رأی به ما نیست بلکه این تکلیف را همواره انجام خواهیم داد.
وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای ایجاد ناامیدی در کشور، گفت: من معتقدم مشکلات در عرصه‌های مختلف با خدمتگزاری دولت و حمایت مردمی حل خواهد شد و ما مصمم هستیم دشمن را مأیوس کنیم.
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان‌جنوبی افزود: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که پشتیبان مردم و کمک‌کار دولت در انجام وظایفش باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید