• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 5 اسفند 1402
کد مطلب : 219227
+
-

جهان‌نما/دستفروشی برای بازگشت به خانه


شبکه الجزیره فیلمی را از کودکی فلسطینی منتشر کرده که در آن با دستفروشی و فروش کنسرو تلاش می‌کند تا آرزوی خود را برآورده کند. او می‌گوید که هدفش از پول‌جمع‌کردن، بازگشت به خانه‌اش در شمال نوار غزه است. به‌گفته منابع فلسطینی، آمار شهدا از آغاز جنگ غزه به ۲۹هزارو۵۱۴نفر و آمار مجروحان به ۶۹هزارو۶۱۶نفر رسیده است.

لحظه‌ای که به یک جراح خبر بمباران منزلش را می‌دهند

تارنمای خبری میدل‌ایست‌آی فیلمی را منتشر کرده که در آن به 2پزشک جراح در نوار غزه در تماس تلفنی اطلاع داده می‌شود که منازلشان توسط رژیم صهیونیستی بمباران شده و خانواده آنان در جریان این حملات به شهادت رسیده‌اند. صهیونیست‌ها در حملات هدفمند به کادر درمان و نیروهای امدادی در غزه، صدها پزشک و پرستار را بازداشت کرده اند.

تخریب یک بیمارستان تخصصی سرطان در غزه

یک سرباز رژیم‌صهیونیستی با بازنشر فیلمی 3.5دقیقه‌ای از ویران‌کردن بیمارستان دوستی ترکیه و فلسطین در مرکز شهر غزه، با تمسخر نوشته است: «ناگهان بیمارستان اتفاقی فروریخت!» رامی عبده، کاربر فلسطینی با بازنشر این ویدئو، آن را مشمئزکننده خوانده و نوشته است: «این بیمارستان تنها بیمارستان سرطان در کل نوار غزه بود و سربازان اسرائیلی در 3‌ماه گذشته از آن به‌عنوان کمپ برای اقامت خود استفاده می‌کردند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید