معاون حملونقل و ترافیک شهرداری تهران از توسعه کمی مراکز معاینه فنی در شهر تهران بهمنظور تسهیل دسترسی شهروندان به این مراکز خبر داد. به گزارش همشهری، محسن پورسیدآقایی گفت: پیادهسازی نظام مدیریت امور مشتریان CRM، انجام برنامهریزی برای سیستم نوبتدهی آنلاین با رویکرد اثربخشی بیشتر و کاهش مدت انتظار، سیاستگذاری درخصوص راهاندازی خدمات ویژه در مراکز و ارائه آن خدمات به شهروندان متقاضی برنامه ها و تکالیف مهم ستاد در سال97 است.
سه شنبه 12 تیر 1397
کد مطلب :
21879
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/2121
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved