• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
شنبه 28 بهمن 1402
کد مطلب : 218635
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/2Rw3z
+
-

با مردم

برخی بانک‌ها به وعده‌های‌شان عمل نمی‌کنند
چند‌ ماه پیش یکی از بانک‌های دولتی طرحی را معرفی کرد که طبق آن مشتریان باید به مدت  2 ‌ماه 200میلیون تومان به‌حساب می‌خواباندند وبعد از آن می‌توانستند 200میلیون وام با اقساط 24ماهه دریافت کنند. من هم دراین طرح پول واریز کردم. بعد از مدت مقرر وقتی برای دریافت وام مراجعه کردم طرح متوقف ومنتفی شده بود. چطور یک بانک بدون درنظر گرفتن منابع مالی لازم و امکان اجرا و عملی شدن یک طرح آن را تبلیغ می‌کند؟ الان تکلیف افرادی مثل من که چند ‌ماه پول خود را به‌حساب خوابانده‌اند چیست؟
 سلطانیه از قزوین

عملکرد سیستم نوبت‌دهی مراکز درمانی نیازمند بازنگری
هدف از راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ضمن معرفی پزشکان و متخصصان و اعلام زمان حضور آنها فراهم کردن محیطی با نظم و آرامش برای بیماران و مراجعه‌کنندگان است.متأسفانه برخی مراکز درمانی در ابتدای یک روز خاص نوبت می‌دهند که معمولا هم در همان دقایق اول نوبت‌ها گرفته و پرمی شود و تا هفته بعد دیگر خبری از نوبت‌دهی نیست.این موضوع موجب نگرانی و دردسر برای بیماران شده است.از مسئولان وزارت بهداشت درخواست داریم تا بر عملکرد سیستم نوبت‌دهی این مراکز نظارت دقیق داشته باشند تا جلوی اعمال نظر شخصی و سلیقه‌ای در این مورد گرفته شود.
مدیری از تهران

امکانات رفاهی شهر جمکران کافی نیست
جمکران محل اجتماع عاشقان حضرت صاحب‌الزمان(عج) بوده و هست. متأسفانه از اجرای طرح‌های زیرساختی و رفاهی که برای این شهر درنظر گرفته شده یا اصلا خبری نیست و یا با سرعت بسیار کم در حال اجراست. با توجه به رفت‌وآمد مکرر و دائمی هموطنان‌مان به این شهر ضروری است تا امکاناتی درخور و شایسته برای رفاه حال ساکنان و زائران درنظر گرفته شود.
آقاپور از جمکران

درخواست تأسیس بیمارستان برای شهرستان میان‌جلگه
مدتی است که بخش میان‌جلگه نیشابور به شهرستان تبدیل شده است. متأسفانه این شهرستان با جمعیتی بالغ بر 40هزار نفراز داشتن بیمارستان محروم است و ساکنان ناچارند برای درمان و مراقبت‌های پزشکی به شهرهای اطراف مراجعه کنند.درخواست داریم تا با ساخت یک بیمارستان مشکل مردم این شهرستان را حل کنید.
رازقی از میان‌جلگه

این خبر را به اشتراک بگذارید