• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 16 بهمن 1402
کد مطلب : 217797
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

  در آستانه نوزدهم بهمن‌ماه و به‌مناسبت روز نیروی‌هوایی ارتش، جمعی از فرماندهان این نیرو امروز (۱۶‌بهمن‌ماه) با رهبرمعظم‌انقلاب دیدار می‌کنند.
  اساسنامه دانشگاه عالی دفاع ملی پس‌از بازنگری، مورد تصویب فرمانده معظم کل قوا قرار گرفت.
  رئیس‌جمهور لایحه ساماندهی پهپادهای غیرنظامی را به‌منظور بررسی و تصویب در مجلس، به‌صورت عادی برای رئیس قوه مقننه ارسال کرد.
  امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی‌زمینی ارتش در پیامی ضمن تسلیت درگذشت امیر سرتیپ دوم غضنفرآذرفر، وی را دراخلاص و ولایتمداری، اسوه‌ای تکرار نشدنی دانست.
  جمعی از استادان دانشگاه‌های کشور با انتشار نامه‌ای، از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22بهمن‌ماه و انتخابات یازدهم اسفندماه دعوت کردند.
  سیدمحمد حسینی، معاون امورمجلس رئیس‌جمهور اعلام کرد از ۲۵۸لایحه‌ای که به مجلس یازدهم تقدیم شده، ۵۲مورد، یعنی ۲۰درصد لوایح تصویب و به قانون تبدیل شده و بقیه در نوبت رسیدگی است.
  علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امورخارجه تأکید کرد ایران از روند صلح در منطقه قفقاز و مذاکرات صلح میان جمهوری‌‌آذربایجان و ارمنستان حمایت می‌کند.
  براساس اعلام مسئولان ستاد انتخابات کشور، نامزدهای تأییدصلاحیت‌‌شده برای اطلاع از فرایندهای انتخاباتی و تبلیغات به فرمانداری‌ها می‌روند.

این خبر را به اشتراک بگذارید