• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 15 بهمن 1402
کد مطلب : 217698
+
-

جهان‌نما/جایگزین بازی‌های کودکانه در غزه


وب‌سایت خبری «آی‌آن فلسطین» فیلمی را از تلاش کودک فلسطینی برای حمایت از خانواده‌اش در یکی از اردوگاه‌های غزه منتشر کرده است. در این فیلم دیده می‌شود کودک تلاش می‌کند از چادر خانواده‌اش در برابر نفوذ آب باران محافظت کند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شمار شهدای غزه از آغاز جنگ تاکنون را 27238نفر و شمار مجروحان را هم 66452نفر اعلام کرده است.

خواهرانه و برادرانه‌ای متفاوت

فیلمی از یک خواهر و برادر خردسال فلسطینی که در میان خرابه‌های به‌جا‌مانده از حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه با یک بطری در دست به‌دنبال آب هستند در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. جورج گالوی، نماینده سابق پارلمان انگلیس با بازنشر این فیلم نوشته: تصور کنید که این دو کودک فرزندان شما هستند، با دیدن این فیلم چه حالی پیدا می‌کنید؟

فیلمی که صهیونیست‌ها پس از انتشار حذف کردند!

تارنمای میدل ایست‌ای با انتشار فیلمی نوشته، ویدئوهای متعددی که اواخر هفته گذشته توسط یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی تیک تاک به اشتراک گذاشته شد، سربازان اسرائیلی را در حال یافتن و خوردن عسل در غزه نشان داد. ویدئوها کمتر از 24ساعت پس از ارسال توسط آپلودکننده حذف شدند. حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در شرایطی ادامه دارد که کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل نسبت به حملات احتمالی صهیونیست‌ها به شهر رفح در جنوب نوار غزه هشدار داده است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید