• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
پنج شنبه 12 بهمن 1402
کد مطلب : 217398
+
-

پویش امید و افتخار روزانه شد

سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد: همزمان با آغاز دهه فجر پروژه‌های شاخص شهری به‌صورت روزانه افتتاح خواهند شد

امید و افتخار
پویش امید و افتخار روزانه شد

فرناز محمدزاده؛ روزنامه‌نگار

همزمان با آغاز دهه فجر از امروز، پویش امید و افتخار نیز به‌صورت روزانه اجرا می‌شود. سخنگوی شهرداری تهران می‌گوید که شاخص‌ترین پروژه‌های شهر در طول این 10روز (12 تا 22 بهمن) در صف بهره‌برداری است.
عبدالمطهر محمدخانی در تشریح این پروژه‌ه‌ها گفت: افتتاح تقاطع غیرهمسطح اتوبان شهید باقری به شهید زین‌الدین، نخستین رویداد «امید و افتخار» دهه فجر۱۴۰۲ است .
او درباره دیگر پروژه‌ها در صف بهره‌برداری در قالب پویش «امید‌و‌افتخار»، می‌افزاید: افتتاح فاز دوم مرکز تربیتی، درمانی و آموزشی یاورشهر ۹ از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در این دهه با حضور شهردار تهران به بهره‌برداری خواهد رسید که با افتتاح این مرکز، مجموع ظرفیت مراکز ماده۱۶ تهران برای پذیرش معتادان متجاهر تقریبا به ۲۰هزار نفر نزدیک می‌شود.
سخنگوی شهرداری تهران افتتاح پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی سرشاخه اکباتان را از دیگر پروژه‌هایی دانست که در ایام دهه فجر تقدیم شهروندان می‌شود و ادامه داد: این پروژه نقش مؤثری در تکمیل چرخه بازچرخانی آب‌های سطحی پایتخت دارد و از مهم‌ترین ابزارهای کنترل رواناب‌ها و جلوگیری از سیلاب‌های احتمالی مناطق غربی است.
محمدخانی با اشاره به اینکه زیرگذر اتصال بزرگراه فتح به باغستان نیز از دیگر پروژه‌هایی است که همواره مطالبه جدی شهروندان مناطق جنوب ‌غربی و همچنین ساکنان شهرهای اقماری بوده است، گفت: با افتتاح این تقاطع غیرهمسطح در ایام دهه فجر رفت‌وآمد و تردد مردم شهرهای شهریار، اندیشه، باغستان، بهارستان و حتی شهر قدس به پایتخت تسهیل خواهد شد. او با اشاره به افتتاح همزمان ۱۱۰۰پروژه محلی مورد تقاضای شهروندان در سامانه «من شهردارم»، بیان کرد: بهره‌برداری همزمان این پروژه‌ها باحضور شهردار تهران عمل به وعده و قدرشناسی از مشارکت آحاد همشهریان خوب ما در این پویش است. او به افتتاح رویداد آیینی «تهران، شهر شهدا» اشاره کرد و افزود: این رویداد آیینی همزمان با برگزاری کنگره ملی ۲۴هزار شهید پایتخت و در ایام‌الله دهه فجر به یاد و قدرشناسی از قهرمانان این سرزمین برگزار خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید