• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 11 بهمن 1402
کد مطلب : 217272
+
-

نكته بازی

دیگر حجت تمام شد
تصمیم علیرضا فغانی برای اخراج ایمن حسین در بازی عراق و اردن با واکنش‌های زیادی همراه شد که هنوز هم ادامه دارد. داور ایرانی این دیدار، حسین را که با 6گل آقای گل جام ملت‌ها به‌شمار می‌رود، به‌خاطر شادی گلش مقابل اردن با کارت زرد دوم جریمه کرد. در نتیجه عراق که 2بر یک جلو بود، 3بر 2باخت تا آتش خشم هواداران این کشور روی سر فغانی فرود بیاید. خیلی‌ها در این مدت عکس‌العمل نشان دادند اما حجت وقتی تمام شد که کرار جاسم به معرکه آمد. هافبک پرخاشگر و بی‌انضباط عراقی در پستی مدعی شد فغانی کلا با عراقی‌ها مشکل دارد، چرا که 2بار هم خود او را اخراج کرده. خب انصافا همین که کرار علیه فغانی جبهه می‌گیرد، برای تبرئه این داور کافی است!

شما هم قبول کردی؟
خیلی‌ها عقیده دارند یکی از مهم‌ترین محورهای اختلاف در استقلال، به لیست خرید زمستانی جواد نکونام مربوط می‌شود که بسیار کهکشانی است. طبیعتا علی خطیر نمی‌تواند بازیکنان حاضر در لیست را جذب کند و به همین ترتیب دعوا ادامه می‌یابد. 2نفر از مهم‌ترین بازیکنان مدنظر جواد، علیرضا جهانبخش و علی قلی‌زاده بودند که از اول هم درج نام آنها با تعجب افکار عمومی همراه شد. حالا اما نکونام ادعا کرده: «خود خطیر به من گفت می‌توانم این بازیکنان را به استقلال بیاورم.» حالا اینکه خطیر چرا چنین حرفی زده واقعا معلوم نیست اما باور کردن نکونام هم بامزه است. کافی بود سرمربی استقلال یک پیامک به این دو بازیکن بدهد تا بفهمد قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارند! بنای تیم‌تان را روی رؤیافروشی دیگران استوار نکنید.

لااقل هوادار باش!
یکی از نکات جالب توجه جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس این بود که او پست یا استوری خداحافظی با هواداران منتشر نکرد. معمولا رسم است مربیان یا بازیکنانی که از این تیم‌های محبوب جدا می‌شوند، یک پیام خداحافظی به انتشار برسانند اما ما یادمان نمی‌آید یحیی چنین کاری کرده باشد. تنها خبری که در این مورد از اینستاگرام او منتشر شد، مربوط می‌شود به اینکه بعد از انتخاب اوسمار به‌عنوان سرمربی جدید، گل‌محمدی صفحه پرسپولیس را آنفالو کرده! این مسئله می‌تواند ناشی از بی‌‎مهری‌هایی باشد که در باشگاه در حق یحیی شد اما شاید بهتر بود او این کار را انجام نمی‌داد. پرسپولیس که مال رضا درویش و اعضای هیأت‌مدیره نیست، مال هواداران است. گیریم که دیگر سرمربی این تیم نباشی، «هوادار» که هستی؛ یعنی از هوادار بودن هم استعفا دادی؟!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید