• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
جمعه 29 دی 1402
کد مطلب : 216123
+
-

خبر آخر/پارلمان اروپا به آتش‌بس در غزه رأی داد

️پارلمان اروپا به آتش‌بس در نوار غزه و تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه به این باریکه رای داد.️پارلمان اروپا همچنین حمایت خود را از پرونده شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی در دیوان دادگستری بین‌المللی اعلام کرد و بر اهمیت ارائه یک طرح اروپایی جدید جهت احیای روند سیاسی در فلسطین تاکید کرده است.

امتناع از بیمه ‌کردن کشتی‌های انگلیس و آمریکا
بلومبرگ گزارش داده شرکت‌های بیمه بین‌المللی از پوشش کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی که قصد عبور از دریای سرخ را دارند، خودداری می‌کنند.بلومبرگ به نقل از کارگزاری بیمه مارش خبر داد برخی کشتی‌های مرتبط با آمریکا و انگلیس هنگام صدور پوشش بیمه‌ای برای سفرهایشان خواستار «بیمه خطر جنگ» هستند.

اسکورت نفتکش ایرانی  با ناوشکن البرز
امیر دریادار ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن البرز با اقتدار در دریای سرخ و در منطقه درگیری که ابرقدرت‌ها جرأت حضور ندارند، کشتی‌های تجاری و نفتکش ایرانی را  اسکورت می‌کند.عملیات‌های نیروی دریایی ارتش در رصد و توقیف کشتی‌های نفتکش متخلف، بسیار دقیق صورت می‌گیرد.

ایران در کنار عراق علیه داعش
نخست‌وزیر عراق با اشاره به حمایت‌های ایران از کشورش در مبارزه با داعش، بر لزوم خروج نیروهای ائتلاف آمریکایی از عراق و نیز توقف نسل‌کشی در غزه تاکید کرد.«محمد شیاع السودانی» در اظهاراتی گفت اگر جنگ در منطقه گسترش یابد، تبعات آن جهانی خواهد بود. او تاکید کرد: آنچه در هفتم اکتبر رخ داد، نتیجه فشار علیه فلسطینی‌ها بود.

عرضه ۲ خودروی داخلی در سامانه  یکپارچه
سایت سامانه یکپارچه خودروهای داخلی با عرضه 2محصول کوئیک GX- L و کوئیک GXR- L در قالب طرح جایگزینی محصولات شرکت سایپا، ویژه متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه خودروهای داخلی که دارای نوبت سال ١۴٠٣، هستند، بازگشایی شده و مشتریان تا ساعت 24 فردا (٣٠ دی ماه) برای ثبت نام فرصت دارند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید