• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 23 دی 1402
کد مطلب : 215456
+
-

کلاهبرداری از 50 نفر در بیمارستان‌های تهران

3 مرد شیاد که با اجرای نقشه‌ای پیچیده از 50 نفر در بیمارستان‌های تهران کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند. این افراد با همراهان بیماران تماس می‌گرفتند و به این بهانه که حال بیمارشان وخیم است از آنها درخواست پول می‌کردند.
به‌گزارش همشهری، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای پایتخت ضمن اعلام دستگیری اعضای دومین باند کلاهبرداری تلفنی از همراهان بیماران بستری در بیمارستان‌ها گفت: پس از دستگیری اعضای باندی که از همراهان بیماران کلاهبرداری می‌کردند، باز هم شکایت‌هایی با موضوع مشابه مطرح شد و شاکیان مدعی بودند فردی ناشناس با آنها تماس گرفته و خود را پزشک معالج بیمار آنها که در بیمارستان بستری است، معرفی کرده و با اعلام اینکه مریض آنها بدحال است و باید سریع مداوا شود، از آنها خواسته مبلغ مورد نظر را واریز کنند.
او ادامه داد: تحقیقات سایبری پرونده آغاز شد و با بررسی‌های تخصصی مشخص شد که مجرمان مثل باند قبلی با مراجعه به بیمارستان‌ها و به‌دست آوردن اطلاعات پزشکان، با ترفندهای زیرکانه با پذیرش بیمارستان تماس می‌گرفتند و خود را پزشک آن بیمارستان معرفی می‌کردند و درخواست شماره تماس همراهان بیمار بستری شده تحت نظر خود را می‌کردند.
معظمی گودرزی با اشاره به اینکه شاکیان این پرونده هنگام رسیدگی به بیش از 50 نفر رسیده ادامه داد:‌ 3 عضو این باند دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کردند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید