• پنج شنبه 7 تیر 1403
  • الْخَمِيس 20 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 27
شنبه 23 دی 1402
کد مطلب : 215408
+
-

این ابزارهای خواب‌آلود

بازار
این ابزارهای خواب‌آلود

فناوری را دست‌کم نگیرید. به غیراز اپلیکیشن‌های موبایلی و انواع و اقسام دستگاه‌های فناورانه که برای درمان اختلالات خواب تولید شده‌اند، دنیای فناوری دستگاه‌ها و گجت‌هایی را هم برای خواب راحت طراحی کرده؛ از انواع بالش‌ها و تشک‌های هوشمند، حرارتی و مواج گرفته تا ابزاری فراتر از تشک و بالش.

هدفون آرام‌بخش
هدفونی طراحی شده تا شما علاوه بر اینکه صدای مزاحم محیط را نمی‌شنوید، صداهای آرام‌بخش را گوش کنید و راحت بخوابید.

بالش همراه
بالش‌های روپوش‌دار و همراه برای خواب راحت در هواپیما و قطار طراحی شده. این بالش‌های مسافرتی یک روپوش هم برای پوشاندن چشم‌های‌تان دارد.

یک بالش اختصاصی
باید بگوییم که این بالش حسابی هوشمند است‎؛ بالشی شخصی که براساس سبک بدن، سبک خواب و درجه حرارت به‌صورت خاص طراحی شده و البته تهویه هوا یا ایجاد رطوبت را هم انجام می‌دهد.

هدبند مدیتیشن
این هدبند هوشمند با کنترل فعالیت مغز، ضربان قلب و تنفس شما می‌تواند شرایط تنظیم خواب را برای‌تان فراهم کند. این هدبند شارژی است و می‌تواند به شما در داشتن خوابی آرام کمک کند.

صدای سفید
چند وقت پیش یک گجت با نام «Snooz» طراحی و عرضه شد که اتاق خواب کاربر را به بهترین مکان برای استراحت و بازیافتن آرامش تبدیل می‌کند. این گجت، دستگاه «شنوایی صدای سفیدی» نام گرفته که به پخش صداهایی می‌پردازد تا کاربرانش خواب راحت و ساده‌ای را تجربه کنند.

رطوبت‌ساز
این دستگاه کوچک هم یک چراغ خواب با نور ملایم 7رنگ است و هم یک مخزن 500میلی لیتری دارد که می‌تواند یک بخور و رطوبت عالی را در اتاق ایجاد کند‎؛ هوایی مرطوب برای ریه‌های شما که به آسوده خوابیدن کمک می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید