• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 21 دی 1402
کد مطلب : 215306
+
-

حمله نافرجام تروریست‌ها به پاسگاه مرزی

حمله نافرجام تروریست‌ها به پاسگاه مرزی

اعـضـای گروهک تــــروریــســتی جیش‌الظلم با حمله به یک پاسگاه مرزی قصد تصرف آنجا را داشتند اما بعد از 3ساعت تیراندازی در اجرای نقشه‌شان ناکام ماند‌ و گریختند.
به گزارش همشهری، تروریست‌های مسلح ساعت یک بامداد چهارشنبه با تیراندازی به‌سوی نیروهای انتظامی پاسگاه جنگل راسک واقع در جنوب سیستان و بلوچستان قصد تصرف آنجا را داشتند. به‌دنبال حمله تروریست‌ها، مأموران به مقابله با آنها پرداختند و این درگیری تمام عیار حدود 3ساعت طول کشید. با وجود این تروریست‌ها نتوانستند به پاسگاه نفوذ کنند و سرانجام مجبور به فرار شدند.
سلیم کدخدا، فرماندار راسک در این‌باره گفت: در درگیری مسلحانه نیروهای انتظامی پاسگاه جنگل راسک با اعضای یک گروهک، یکی از کارکنان این پاسگاه به نام گروهبان امیرحسین حسین آبادی به شهادت رسید. او در بیان جزئیات بیشتر این درگیری گفت: تروریست‌های کوردل قصد نفوذ به پاسگاه جنگل واقع در راسک را داشتند كه با مقاومت جانانه کارکنان انتظامی روبه‌رو شدند. در این درگیری که تا ساعاتی به طول می‌انجامد ضمن مقاومت افراد داخل پاسگاه، با اعزام نیروهای کمکی، تروریست‌ها که تاب مقاومت در مقابل آتش جان‌برکفان فراجا را نداشتند با توجه به تاریکی هوا از محل متواری شدند.
این دومین حمله افراد مسلح طی یک‌ماه اخیر به پاسگاه‌های مرزی شهرستان راسک است. ۲۴ آذرماه نیز بر اثر حمله افراد مسلح به یکی از پاسگاه‌های انتظامی در شهرستان راسک، ۱۱ مأمور نیروی انتظامی به شهادت رسیدند. در همین حال گروهک تروریستی جیش‌الظلم با انتشار بیانيه‌ای حمله تروریستی به پاسگاه جنگل در شهرستان راسک را برعهده گرفت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید