• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
جمعه 15 دی 1402
کد مطلب : 214620
+
-

خبر آخر/11 هزار نفر تأیید صلاحیت شدند

 به ازای هر کرسی انتخابات مجلس ۳۸ نفر می‌توانند رقابت کنند.هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: از ۲۱ هزار نفری که برای انتخاباتِ مجلس ثبت‌نام کرده‌اند بیش از ۱۱ هزار نفر توسط هیات نظارت تایید صلاحیت شده‌اند.این رقم ۲ برابر تاییدصلاحیت‌شده‌های دوره قبلی مجلس است.

۶۰ درصد حجم سدهای مهم کشور خالی است
وضعیت نامطلوب بارش‌ها در پاییز امسال و تداوم آن در روزهای نخست فصل زمستان سبب کاهش شدید حجم آب ۱۳ سد مهم و بزرگ کشور شده، به طوری که ۶۰ درصد حجم کلی سدها خالی است. هر میزان برداشت از آب سدها به دلیل کاهش حجم بیشتر شود، تأمین آب به سمت آبخوان‌ها و سفره‌های زیرزمینی خواهد رفت و این امر بر تشدید فرونشست‌ها و کاهش‌آب سفره‌های زیرزمینی خواهد انجامید.

آماده باش برای وزش باد شدید در تهران
 مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار ناپایداری جوی و وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: با ابلاغ اخطاریه به واحدهای هشدار سریع، مدیریت بحران در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته است. حامد یزدی مهر گفت: هشدار ناپایداری جوی و وزش باد شدید از عصر جمعه تا صبح یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

سرقت 1/5 کیلومتر کابل برق از ورزشگاه آزادی!
۱.۵ کیلومتر از کابل برق مجموعه ورزشی آزادی به سرقت رفت. حوالی صبح دیروز برخی مسئولان و ورزشکاران که به ضلع شرقی مجموعه ورزشی آزادی رفته بودند متوجه قطعی برق سالن شدند. بعد از پیگیری موضوع مشخص شد ۱.۵ کیلومتر از کابل‌های برق این بخش از مجموعه به سرقت رفته است.

گل‌محمدی رفتنی شد
سرمربی پرسپولیس روز یکشنبه آینده به صورت رسمی از این تیم جدا خواهد شد. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس دیروز با مدیربرنامه‌های گل‌محمدی صحبت کرد. در این گفت‌وگو مدیربرنامه‌های سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که روز یکشنبه در دفتر باشگاه حضور پیدا می‌کند تا کارهای نهایی جدایی یحیی را انجام دهد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید