• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
جمعه 15 دی 1402
کد مطلب : 214607
+
-

نقل قول خبر/دشمن، مردم نجیب را نشناخته است


آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان: دشمن به‌دنبال آن است که حرکت ملت شریف ایران متوقف شود و از سلیمانی‌ها دست بردارند اما این جنایت نشان داد که هنوز این مردم نجیب را نشناخته‌اند، ملتی که تربیت‌شده مکتب امیرالمؤمنین(ع) هستند و شهادت آرزویشان است.

تروریست‌ها ابزار واشنگتن هستند

محمد جمشیدی، معاون امور سیاسی دفتر رئیس‌جمهور:
واشنگتن اعلام کرده که آمریکا و اسرائیل در حملات تروریستی کرمان دست نداشته‌اند اما در واقع مسئولیت این جنایت بر عهده آمریکا و رژیم صهیونیستی است و تروریست‌ها ابزار دست آنها هستند.

ترس دشمنان از مردم

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی:
اقدامات مذبوحانه و عاجزانه که با دست عیان دشمنان اجرا می‌شود، هیچ‌گونه اثری در عزم راسخ و متعهدانه مردم نخواهد داشت. این فاجعه مصیبت‌بار و غیرانسانی ثابت کرد که این جاهلان و کوردلان تا چه اندازه از حضور پرشور مردم در دفاع از آرمان‌های نظام و میثاق با شهدا ترس و نگرانی دارند.

دشمنان منتظر باشند

محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
پرچم‌ و میدان مقاومتی که حاج قاسم در دنیا ایجاد کرده، با انتقام، پاسخ‌ کور و کشتن زنان و کودکان و مردم بی‌گناه‌ خاتمه نمی‌یابد، بلکه پایان آن، پایان اسرائیل و صهیونیسم‌ در جهان است. منتظر باشید. چون میدان مقاومتی که سردار سلیمانی در دنیا ایجاد کرده، به صهیونیست در جهان پایان می‌دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید