• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
پنج شنبه 14 دی 1402
کد مطلب : 214520
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/JZr32
+
-

با مردم

کیفیت آب شرب اسلامشهر پایین است
کیفیت پایین آب شرب اسلامشهر مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده و این مشکل سال‌هاست وجود دارد. درحالی‌که هزینه آب‌بها چند برابر شده است چرا باید کیفیت آب این‌قدر پایین باشد؟
رسولی از اسلامشهر

کابل مخابراتی، اینترنتی روستای گوزل‌بلاغ تعویض شود
اواسط دهه 70مرکز مخابرات صفاخانه از طریق کابل هوایی روستای گوزل‌بلاغ واقع در بخش مرکزی شهرستان شاهین‌دژ در آذربایجان غربی را دارای خط تلفن ثابت کرد و در سال‌های اخیر اغلب اهالی روی همان خطوط ADSL دارند. متأسفانه این کابل دچار فرسودگی شده و کیفیت اینترنت و تلفن بسیار کاهش یافته است. 130خانوار از این کابل استفاده می‌کنند که همگی دچار مشکل هستند. از طرفی دکل مخابراتی که وسط روستا برای آنتن‌دهی تلفن همراه نصب کردند به این کابل فرسوده وابسته است و برای همین اینترنت هم دچار مشکل است. بارها با مسئولان مکاتبه و مراجعه حضوری داشته‌ایم ولی اقدامی برای تعویض این کابل فرسوده صورت نگرفته است.
محمد سلیمی، رئیس شورای اسلامی روستای گوزل‌بلاغ

نظارت بر عرضه گوشت تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
بعضا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای گوشت با قیمت دولتی را به‌صورت عمده به یک قصاب که هر روز اول وقت مراجعه می‌کند در قبال دریافت وجه نقد واگذار می‌کنند. با توجه به قدمت برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اعتماد مردم، توقع می‌رود سریعا جلوی ادامه چنین تخلفاتی را بگیرند و با متخلفان برخورد قانونی شود.
بازرس از تهران

پیامک
جلوی حضور معتادان متجاهر را در شیراز بگیرید

اینکه معتادان در گوشه و کنار شهر شیراز بساط مصرف مواد ‌مخدر را پهن کنند بسیار زننده و دور از ‌شأن شهر تاریخی و توریستی است. فکری برای ساماندهی این افراد بشود.
وحیدی از شیراز

سرعتگیرهای عوارضی قزوین -تبریز حذف شود
در عوارضی قدیم بزرگراه تبریز - قزوین و به‌عکس هنوز سرعتگیرها و دست‌اندازهای غیراستاندارد وجود دارد و عبور از روی این سرعتگیرها زیانبار و حادثه‌ساز است. بارها با سامانه 141تماس گرفته و اعلام مشکل کرده‌ایم ولی تاکنون اقدامی نشده است. درحالی‌که جمع‌آوری این دست‌اندازهای غیراستاندارد به زمان زیادی نیاز ندارد.
دکتر عبدالله کیوانی از قزوین

2 مشکل جدی مسکن مهر فرهنگیان بیجار حل شود
مسکن مهر فرهنگیان بیجار در شهرستان تکاب با جمعیت هزار نفر در قالب 195خانوار در یک و نیم کیلومتری مرکز دفن پسماند زباله شهری قرار گرفته است. طبیعتا آلودگی ناشی از دفن زباله و شیرابه‌ها و نیز آتش زدن آنها غیرقابل تحمل است و اغلب نفس کشیدن را هم سخت می‌کند. غیراز آن مشکل فاضلاب مجتمع که از سال 1399دنبال رفع آن هستیم هنوز بلاتکلیف مانده و مسئولان فکری برای این معضل هم نکرده‌اند. حالا که در مسکن مهر ساکن شده‌ایم چرا مشکلات آن را برطرف نمی‌کنند.
محبوبی از ساکنان و عضو هیأت امنای مجتمع

آمبولانس‌های بیمارستان امام رضا(ع) پشت ترافیک
متأسفانه ترافیک سنگین تبریز باعث شده مقابل بیمارستان امام‌رضا(ع) نیز از مشکل پارک خودرو بی‌نصیب نماند. این موضوع باعث معطلی آمبولانس‌های این بیمارستان و چه بسا ازدست رفتن فرصت طلایی برای نجات بیماران می‌شود. برای جلوگیری از پارک خودرو مقابل بیمارستان تدبیری بیندیشید.
مولودزاده از تبریز

 

این خبر را به اشتراک بگذارید