• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 14 دی 1402
کد مطلب : 214493
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/nZjKE
+
-

عدد خبر/71 درصد

ارزش پلتفرم ایکس(توتیتر سابق) به‌دلیل جنجال‌ها، حواشی و خروج آگهی‌دهندگان از آن با ۷۱درصد کاهش روبه‌رو شد و به ۱۲میلیارد دلار رسید. بسیاری از شرکت‌ها ازجمله اپل قراردادهای تبلیغاتی خود با شبکه ایکس را لغو کرده‌اند. ایکس تحت مدیریت ایلان ماسک گام‌هایی برای کاهش اتکا به تبلیغات برای درآمدزایی برداشته است. اما به‌نظر نمی‌رسد این روند چندان کارآمد باشد و ارزش شبکه اجتماعی ایکس همچنان درحال کاهش است.

34 سال  
بازی تتریس (Tetris) طوری طراحی شده است که تا زمان باخت بازیکن ادامه داشته باشد. اگرچه در این بازی از مرحله29 به‌بعد چنان سرعت سقوط بلوک‌ها افزایش می‌یابد که تقریبا کنترل آن غیرممکن می‌شود، اما «ویلیس گیبسون» با تنها 13سال سن، به‌تازگی توانسته است تا مرحله 157 این بازی پیش برود و پس از 34سال تتریس را از کار بیندازد. بدین ترتیب او کاری کرد تا عملا بازی به پایان برسد.

9میلیارد یورو
شاهین پرچه‌خواری، مدیر مطالعات شیمیایی و آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه از سال۹۱ تاکنون هیچ تجهیز آزمایشگاهی را از خارج خریداری نکرده‌ایم، گفت: تاکنون حدود ۹میلیارد یورو درخواست خرید تجهیزات را ارائه کرده‌ایم و سعی داریم این تجهیزات را از شرکت‌های داخلی تامین ‌کنیم. حدود ۳۰۰میلیارد تومان پروژه‌های ساخت بار اول را با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تعریف کرده‌ایم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید