• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 13 دی 1402
کد مطلب : 214405
+
-

پرونده «چای دبش» در مرحله تحقیقات مقدماتی

نشست‌خبری سخنگوی قوه‌قضاییه روز سه‌شنبه با خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد. مسعود ستایشی در این نشست ضمن تشریح آخرین اقدام‌های قضایی صورت‌گرفته، به پرسش خبرنگاران پاسخ داد. در ادامه مهم‌ترین محورهای این نشست را می‌خوانید.
  در پرونده دومین عملیات تروریستی شاهچراغ(ع) درمورخ 22مرداد امسال تاکنون 65نفر شناسایی و بازداشت شده‌اند. عنصر اصلی به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان مردم، به اعدام محکوم شده و پرونده با فرجام‌خواهی فرجام‌خواه به دیوان‌عالی کشور ارسال شده‌است.
  پرونده چای دبش در مرحله تحقیقات مقدماتی است و بازپرس از مبادی ذیربط پاسخ و اطلاعاتی گرفته است.
  اعاده دادرسی هادی رضوی (متهم بانک سرمایه) رد شد و دادنامه اولیه مورد تأیید واقع شد. پرونده در مرحله اجرای حکم قطعی است. وی با توجه به شرایط جسمانی و عمل جراحی بعد از بهبود‌ برای تحمل کیفر به زندان برمی‌گردد.
  با توجه به تمهیدها و برنامه‌ریزی به عمل آمده امکان دسترسی به خدمات قضایی برای ایرانیان خارج از کشور از طریق 2 پیام‌رسان فراهم شده و به‌زودی سایر پیام‌رسان‌ها افتتاح می‌شود.
  دولت سوئد تحت‌تأثیر گروهک منافقین و رژیم‌صهیونیستی در موضوع حمید نوری عمل می‌کند. تاکنون پرونده حمید نوری نزد هیچ دادگاه بین‌المللی مطرح نشده‌است. دولت سوئد منتظر باشد تا بلایی که منافقین سر آلبانی آوردند، سر آنها نیز بیاید./ میزان

این خبر را به اشتراک بگذارید