• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 9 تیر 1397
کد مطلب : 21420
+
-

کوتاه از اقتصاد

    بخشش جریمه دیرکرد بیمه‌نامه شخص‌ثالث

بیمه مرکزی با پیشنهاد صندوق تأمین خسارت‌های بدنی مبنی بر بخشودگی جریمه دیرکرد خودروهای کارگاهی موافقت کرد. به گزارش ایسنا، براساس این تصمیم شرکت‌های بیمه مکلف شدند از 5تیرماه تا اول مهرماه امسال 100درصد مبلغ جریمه موضوع بند (ب) ماده۲۴ قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب سال۱۳۹۵ مربوط به‌خودروهای کارگاهی را که دارندگان آنها در بازه زمانی مورد اشاره به خرید بیمه‌نامه شخص ثالث اقدام کرده‌اند، دریافت نکنند.

   خانه‌های لوکس وام نمی‌گیرند

مدیر امور اعتباری بانک مسکن از تغییرات جدید در سیاست‌های اعتباری بانک مسکن در سال۹۷ برای پرداخت وام مسکن خبرداد. به گزارش تسنیم، محمدحسن علمداری خط قرمز سیاست‌های بانک مسکن را در سال 97ممانعت از ورود به بازار واحد‌های لوکس و بزرگ‌متراژ دانست و گفت: علت ناتوانی مردم در خرید مسکن متناسب نبودن خانه‌های ساخته شده با نیاز مصرف کننده است.

  معامله ارزی در سوپرمارکت‌ها

مدیرکل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: از خرید و فروش پنهانی ارز مطلع هستیم. به گزارش فارس، امیر محمد پرهام‌فر گفت: سوپرمارکت‌هایی مشاهده شده ‌اندکه به خرید و فروش ارز اقدام کرده‌اند.

  چه خبر از حل مشکل کامیون‌داران؟

رئیس کمیسیون عمران مجلس از بررسی مشکلات پیش روی رانندگان و کامیون داران در کمیته حمل‌ونقل این کمیسیون خبر داد. به گزارش خانه ملت، محمدرضا رضایی گفت:  به‌طور حتم در آینده نزدیک سایر مشکلات نیز از پیش‌رو برداشته خواهد شد.

  بسته دولت برای حمایت از فقرا

علی ربیعی، ‌وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تسنیم گفت: 7هزار میلیارد تومان یارانه برای دهک‌های 9 و 10درنظر گرفته شده است که برای عملیاتی شدن آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید