• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 11 دی 1402
کد مطلب : 214138
+
-

دستور خروج مشاغل پرخطر فعال در تهران صادر شد

ایمنی
دستور خروج مشاغل پرخطر فعال در تهران صادر شد

فرماندار تهران اعلام کرد که مشاغل پرخطر فعال در بازار تهران در جهت ایمن‌سازی‌ این محدوده به شهرک‌های صنفی منتقل می‌شوند.
احمد قیومی، فرماندار تهران در مورد ایمنی بازار تهران و تلاش برای خروج مشاغل پرخطر توضیحاتی ارائه داد و گفت: یک‌سری مشاغل پرخطر در بازار تهران فعال است که ایمنی آنجا را به خطر انداخته که بررسی‌ ما هم تعیین تکلیف همین مشاغل است. در واقع کاری که در حال انجام بوده، این است که تولیدی‌های مربوط به این مشاغل پرخطر را که برای فضای بازار خطر‌ساز است، به شهرک‌های صنفی اطراف تهران منتقل کنیم.
قیومی افزود: ما یک‌سری شهرک صنعتی داریم که جنس کارشان با شهرک‌های صنفی جورتر بود، از این‌رو اقدام به آماده‌سازی‌ این شهرک‌ها برای انتقال تولیدی‌های مشاغل پرخطر به این شهرک‌ها کردیم.
فرماندار تهران یادآور شد: شهرک‌های صنفی مذکور در 4نقطه تهران جانمایی و احداث شده است. بازار بزرگ تهران که قلب اقتصاد ایران است، با مساحتی بیش از ۱۱۲هکتار حد‌فاصل ضلع جنوبی خیابان‌های ۱۵‌خرداد، مولوی، خیام و ۱۷‌شهریور واقع شده است.
او افزود: بنا بر اعلام آتش‌نشانی، بازار تهران همواره دارای مشکلات ایمنی بوده و بارها نیز در این مورد هشدار و تذکر داده شده و لازم است که همه افراد مرتبط با بازار و دستگاه‌ها در این خصوص وارد عمل شوند و در این خصوص به فکر راهکار باشند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید