• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 7 دی 1402
کد مطلب : 213802
+
-

جهان‌نما/ابتکار جالب ساکنان شمال آفریقا برای اعلام همبستگی با فلسطین


ساکنان شمال آفریقا در همبستگی با فلسطین، خانه‌های خود را با طرح‌هایی از پرچم فلسطین رنگ‌آمیزی کرده‌اند.‌‌ وزارت بهداشت غزه اعلام کرده شمار قربانیان تجاوز رژیم‌صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون به ۲۰هزارو۹۱۵نفر رسیده است. آخرین آمار مجروحان نیز ۵۴هزارو۹۱۸نفر اعلام شده است.

حامیان فلسطین فروشگاه زارا را تعطیل کردند

فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن دیده می‌شود معترضان حامی فلسطین شعبه فروشگاه زارا در مرکز وستفیلد لندن را در اعتراض به روابط این شرکت با رژیم صهیونیستی بستند.‌‌ با افزایش شمار قربانیان غیرنظامی حملات وحشیانه اسرائیل به غزه، رویکرد منفی افکارعمومی جهان به شرکت‌ها و دولت‌های حامی تل‌آویو نیز به‌شدت بالا گرفته است.

نواختن‌ساز برای کودکان غزه

جوانان غزه با استفاده از اسباب‌بازی‌ها و وسایل سرگرم‌کننده و سازتلاش می‌کنند تا به کودکان فلسطینی کمک کنند که بر آسیب‌های روحی در طول جنگ غلبه نمایند. ‌هماهنگ‌کننده پزشکی سازمان پزشکان بدون مرز، هشدار داده رعب و وحشت در نوار غزه به حدی رسیده است که دیگر نمی‌توان با هیچ کلمه‌ای آن را توصیف کرد. به‌گفته گیومت توماس، قربانیان حملات پیاپی رژیم صهیونیستی علیه غزه از حدود 80 روز پیش، غیرنظامیان هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید