• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 6 دی 1402
کد مطلب : 213662
+
-

گزیده ای از اظهارات سخنگوی دولت در نشست خبری

در حفظ تمامیت ارضی با هیچ کشوری‌تعارف نداریم

نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت دیروز(سه‌شنبه 5دی‌ماه) با خبرنگاران و رسانه‌ها برگزار شد. سخنگوی دولت در این نشست آخرین اقدامات دولت سیزدهم را تشریح کرد. در ادامه مهم‌ترین محورهای این نشست آمده است.
   اقدام تروریستی و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار سیدرضی موسوی در زمان و مکان مناسب قطعا پاسخ داده خواهد شد. ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی با جنگ غزه بر همه آشکار شده ‌و هر چه دست و پا بزنند، نمی‌توانند این سبعیت را پنهان کنند.
   به پلتفرم‌های خارجی اعلام شده طبق روال فعالیت در کشورهای اروپایی اقدام کنند تا نماینده‌ای داشته باشند و امکان استیفای حقوق مردم وجود داشته باشد. انتظار مردم این است که اگر تخلفی صورت گرفت، امکان استیفای حقوق آنها وجود داشته باشد.
   وزیر ارتباطات درخواست رفع فیلتر گوگل‌پلی را داده است، اما کارگروه تعیین محتوای مجرمانه این کار را هنوز انجام نداده است.
   جرمی از سوی حمید نوری صورت نگرفته و مستنداتی نیز در این رابطه وجود ندارد و طرف مقابل هم یک سازمان تروریستی با سابقه روشن است. همچنین در دولت سیزدهم بیش از 350زندانی ایرانی در خارج را به کشور انتقال دادیم.
   بلافاصله پس از بیانیه نشست مراکش علیه جزایر سه‌گانه ایرانی، وزارت خارجه اعلام موضع کرد‌ و کاردار روسیه احضار شد و وزیر خارجه طی تماس تلفنی با لاوروف اعتراض خود را بیان کرد. رویکرد دولت در حفظ تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کاملا شفاف و روشن است و در این زمینه با هیچ کشوری تعارف ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید