• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 6 دی 1402
کد مطلب : 213577
+
-

فقط اسم قلعه‌نویی را نگفت!

مهدی هاشمی‌نسب جبهه جنگ جدیدی پیش روی استقلال گشود

فقط اسم قلعه‌نویی را نگفت!

حواشی مسابقه گل‌گهر سیرجان و استقلال همچنان ادامه دارد و طبق معمول این هفته‌ها، یک پای ثابت داستان هم مهدی هاشمی‌نسب است؛ دستیار خبرساز جواد نکونام که اواخر بازی هم با یکی از بازیکنان حریف درگیری لفظی پیدا کرد. هاشمی‌نسب در مورد بیانیه‌های تند و تیزی که باشگاه سیرجانی علیه استقلال صادر کرده، مطالب عجیبی به زبان آورده و به نوعی پای سرمربی تیم ملی را نیز به میان کشیده است. حرف‌های هاشمی‌نسب تقریبا طوری است که فقط اسم امیر قلعه‌نویی را نیاورده و هر مخاطب آماتوری با مرور حرف‌های او، یاد ژنرال می‌افتد!
بخشی از سخنان هاشمی‌‎نسب را بخوانید: «به‌نظر می‌رسد این بیانیه‌ها و مصاحبه‌های سفارشی در تهران تنظیم و به مقصد سیرجان ارسال شده باشد. متأسفانه برخی‌ها که نه می‌توانند از گل‌گهر دل بکنند و نه برخلاف ظاهر، دل در گروی استقلال دارند، مشغول سمپاشی هستند تا هم مواجب خود را از راه دور حلال کنند و هم تیم موفق استقلال را به حاشیه بکشند. من فقط یک جمله بگویم. این دوستان از سر دوستی با گل‌‎گهر این بیانیه را ننوشته‌اند بلکه از سر دشمنی با استقلال این کار را کرده‌اند.‌ماه هم برای هوادار ما پشت ابر نمی‌ماند و دیر یا زود دشمنان قسم خورده استقلال را خواهند شناخت. از طریق همین تریبون هشدار می‌دهیم استقلال را وارد بازی مافیا نکنید. اگر این شیطنت‌ها و مطالب و مصاحبه‌های سفارشی ارسالی از تهران ادامه داشته باشد، بدون رودربایستی با ذکر نام و نشانی کامل‌تر، شما را به طرفداران استقلال معرفی خواهیم کرد. شما به فکر خودتان و آینده‌تان باشید. به جای اینکه این‌ور و آن‌ور بنشینید و پشت کادر فنی استقلال حرف بزنید، تمرکزتان روی کارتان باشد و فردا روزی که باختید دوباره کل مملکت را مقصر شکست‌تان نکنید!»
الان ما هر چه بنویسیم ممکن است به نیت‌خوانی متهم شویم و هاشمی‌نسب بگوید منظورش قلعه‌نویی نبوده اما آیا می‌شود از کنار نشانه‌ها هم عبور کرد؟ از کلیدواژه «مافیا» که بگذریم، مگر چند نفر در ایران هستند که در تهران هنوز دل در گرو گل‌گهر سیرجان داشته باشند و در ظاهر هم استقلالی به‌نظر برسند و فردا هم مسابقات مهمی داشته باشند که درصورت باخت در آن بخواهند کل مملکت را مقصر کنند؟ این نشانی‌ها به خانه چند نفر می‌رسد واقعا؟!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید