• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 9 تیر 1397
کد مطلب : 21354
+
-

با مردم | حوادث

با مردم
با مردم | حوادث


  تأخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت

سلام. باگذشت 10‌ماه هنوز پاداش بازنشستگی فرهنگیان پرداخت نشده است. این درحالی است که وزارت آموزش‌وپرورش نداشتن بودجه را علت اصلی تأخیر چندماهه در پرداخت پاداش پایان خدمت آنها می‌داند. باور کنید از وعده و وعیدها و گرانی‌های این‌ماه‌ها خسته شده‌ایم.

0691...0913



  درخواست از وزارت راه

سلام. دریافت عوارضی در آزاد‌راه تهران – ساوه برای ساکنان پرند، رباط‌کریم و نسیم‌شهر مشکل‌ساز شده است. درحال حاضر ساکنان این شهرها که نزدیک تهران هستند، به‌دلیل تعدد در عبور و مرور ناچار به پرداخت عوارض در این آزاد‌راه هستند. لطفا مسئولان وزارت راه به این وضعیت ناعادلانه رسیدگی کنند.

گلایه تعدادی از ساکنان



  مقایسه عملکرد تیم‌های آسیایی

باسلام. لطفا گروه ورزشی، عملکرد تیم‌های فوتبال ایران، کره، ژاپن وعربستان را در جام جهانی مقایسه تحلیلی بکنند تا ببینیم در بازی‌های آسیایی چه شانسی برای صعود داریم.

0426...0912



  به فکر مستأجرها باشند

سلام و تشکر از روزنامه همشهری به‌خاطر انتشار ستون بامردم. برخی از مسئولان اعلام کرده‌اند تعیین مالیات بر خانه‌های خالی از سکنه باعث کاهش رغبت انبوه‌سازان برای ساخت‌وساز مسکن می‌شود! پیشنهاد می‌کنیم این عزیزان مسئول به‌جای غصه‌خوردن برای انبوه‌سازان، کمی هم به فکر مستأجرها باشند و وضعیت نابسامان اجاره‌بها را که صرفا توسط مالکان و مشاوران املاک تعیین می‌شود ساماندهی کنند؟

8745...0919



  تأخیر در پرداخت هزینه‌های پزشکی

سلام. با اینکه هر‌ماه وزارت آموزش و پرورش هزینه بیمه طلایی را از حقوق معلمان کسر می‌کند، اما هر بار که برای دریافت هزینه‌های پزشکی به بیمه ایران مراجعه می‌کنیم، آنها ادعا می‌کنند که چون آموزش‌وپرورش قرارداد هزینه بیمه را پرداخت نکرده باید منتظر بمانید. متأسفانه برای پرداخت هزینه‌ها امروز و فردا می‌کنند. انتظار داریم مسئولان ذی‌ربط در آموزش و پرورش به مراکز بیمه‌ای که قرارداد بسته‌اند یک‌بار به‌صورت سرزده مراجعه کنند تا بدانند بازنشستگان چه مشکلاتی دارند.

دبیر بازنشسته از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید