• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 3 دی 1402
کد مطلب : 213227
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Q1B60
+
-

نكته بازی

از یاد رفته‌ترین
به‌طور کلی وضع لژیونرهای ایرانی چندان چنگی به دل نمی‌زند و البته که در این میان بعضی از آنها به کلی فراموش شده‌اند. یکی از این نفرات‌ اللهیار صیادمنش است که به شکل غریبی به سکوها چسبیده و حتی بین نیمکت‌نشینان هال‌سیتی هم جایی ندارد. ستاره پیشین استقلال که شاید کمتر کسی باور کند حالا چیزی حدود 5سال از خروجش از ایران گذشته، در حال پشت سر گذاشتن بدترین دوران حرفه‌ای خود در لیگ دسته یک انگلستان است. هال‌سیتی در حالی این هفته به مصاف بریستول‌سیتی رفت و با نتیجه 3بر 2مغلوب شد که باز هم خبری از مهاجم ایرانی در فهرست زردپوشان نبود. این مسابقه در چارچوب هفته22چمپیونشیپ برگزار می‌شد اما کل مدت بازی صیادمنش برای تیمش در این فصل 21دقیقه بوده است!

بدتر شد که!
زمانی که اعلام شد خداداد عزیزی به‌عنوان مشاور به کادرفنی تیم ملی پیوسته است، خیلی از تحلیل‌ها حول این محور بود که امیر قلعه‌نویی با اعطای چنین سمتی به او، به نوعی تصمیم گرفته یکی از جدی‌ترین منتقدان فوتبال ایران را راضی و خاموش کند؛ هدفی که محقق شد و زبان سرخ خداداد، مدتی فقط در تمجید از امیرخان چرخید و او حتی بلیت فینال جام ملت‌ها را هم برای تیم ملی رزرو کرد! با این حال، عزیزی بعد از اینکه دید وظیفه خاصی در تیم ملی به او محول نمی‌شود، استعفا کرد و در ادامه از اینکه کناره‌گیری‌اش برای کسی مهم نبوده، بیشتر شاکی شد! حالا عزیزی در مصاحبه‌هایش با لحن تند و تیزی از تیم ملی انتقاد می‌کند که طبیعتا با هدف اولیه امیرخان در منافات است!

کی هماهنگ می‌شوند؟
خدمت بیژن خان ذوالفقارنسب که از محترمان فوتبال ایران است ارادت ویژه داریم اما استاد در مصاحبه‌ای به تحلیل عوامل ناکامی پرسپولیس پرداخته و دیدگاه عجیبی به زبان آورده است. ذوالفقارنسب در بخشی از مصاحبه‌اش می‌گوید: «شرایط این تیم به‌گونه‌ای است که حتی از تیم‌های متوسط لیگ نیز شکست می‌خورد یا به تساوی دست پیدا می‌کند، چون هماهنگی لازم بین بازیکنان وجود ندارد.» خوشحال می‌شویم اگر بدانیم این عدم‌هماهنگی از کجا می‌آید؟ بیشتر بازیکنان تیم که از فصول گذشته کنار هم حضور دارند، خرید جدیدی هم اگر در کار بوده که دیگر با گذشت حدود نیم‌فصل از لیگ برتر طبیعتا باید با سایرین هماهنگ می‌شد. بازیکنی که بعد از گذشت 13هفته هنوز با بقیه هماهنگ نشده، همان بهتر که تا آخر هماهنگ نشود و برود دنبال کارش!

این خبر را به اشتراک بگذارید