• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 28 آذر 1402
کد مطلب : 212767
+
-

قتل‌های سریالی به بهانه‌ پیدا کردن طلا

آن سوی مرز
قتل‌های سریالی به بهانه‌ پیدا کردن طلا

قاتل سریالی، قربانیانش را با وعده پیدا کردن طلاهای دزدی که‌در جنگل مدفون بود، به محلی خلوت می‌کشاند و آنها را به قتل می‌رساند تا پول‌هایشان را سرقت کند.
به گزارش همشهری به نقل از گاردین، در سال 2021پیدا شدن جسد برندی بلیک 44ساله در یک پارک جنگلی در نزدیکی سیاتل واشنگتن، پلیس را در مقابل یک معمای جنایی قرار داد. درحالی‌که پلیس با حضور در پارک جنگلی تحقیقاتش را آغاز کرده بود، بقایای جسد دیگری نیز در نزدیکی جسد برندی پیدا شد. جسد برای شناسایی و تحقیقات به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به گمان اینکه شاید اجساد دیگری در آن نزدیکی باشد، آن محل را مورد کاوش قرار داد، تا اینکه دو جسد دیگر نیز پیدا شد.
پیدا شدن بقایای 4جسد در این محل پلیس را به این اطمینان رساند که با یک قاتل سریالی روبه‌روست. در ادامه تحقیقات مشخص شد که دو جسد آخر متعلق به مایکل گومان، 59ساله و پسرش ونس لکی گومان، 31ساله است که هر دو با شلیک گلوله کشته شده بودند، اما همچنان هویت آخرین کسی كه استخوان‌هایش در جنگل پیدا شده بود، مشخص نبود.
با شروع تحقیقات برای کشف راز این جنایت‌ها، پلیس به ریچارد بردلی 40ساله رسید و او را دستگیر کرد.  وی در بازجویی‌ها گفت که برای دزدیدن پول و مواد‌مخدر قربانیان به آنها می‌گفت که مقداری طلا دزدیده و در پارک جنگلی آنها را پنهان کرده‌ اما برای انتقال آنها به کمک نیاز دارد. از آنجا که صحبت از پول و طلا می‌شد، قربانیان نیز به طمع به‌دست آوردن بخشی از آن طلاها با وی همراه می‌شدند. مرد جنایتکار توضیح داد: وقتی به مقصد می‌رسیدیم از آنها برای کندن زمین کمک می‌خواستم. وقتی آنها مشغول کندن می‌شدند با شلیک گلوله آنها را به قتل می‌رساندم و پول و مواد‌مخدری را که همراهشان داشتند می‌دزدیدم. ریچارد به قتل 3نفر اعتراف کرد و پلیس برای پیدا کردن هویت چهارمین قربانی تحقیقاتش را ادامه داد تا اینکه مدتی قبل با استفاده از فناوری دی ان‌ای، مشخص شد که جسد متعلق به امیلیو ماتورین 36ساله است که در سال 2019ناپدید شده بود. امیلیو وقتی آخرین بار خانه خود را ترک ‌کرد،  15هزار دلار و مقداري مواد‌مخدر همراهش بود.
با این اطلاعات مشخص شد که امیلیو نیز یکی از قربانیان ریچارد(قاتل سریالی) بوده و این جنایتکار سریالی به زودی به اتهام قتل 4نفر محاکمه خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید