• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 27 آذر 1402
کد مطلب : 212610
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/vgkEg
+
-

نكته بازی

دربی در دادگاه
به‌نظر می‌رسد بهتر باشد از این به بعد دربی تهران در دادگاه برگزار شود و فدراسیون فوتبال، مسئولیت کامل این مسابقه را به قوه‌قضاییه بسپارد! دلیلش هم روشن است؛ در زمین یک سر سوزن فوتبال نمی‌بینیم اما بعد از بازی یک خروار شکایت مطرح می‌شود. پس از دربی اخیر، پرسپولیس تقریبا از تمام استقلالی‌های کره‌زمین شکایت کرده، حتی از محمد نوازی که محروم بود! از آن طرف استقلال هم کم نیاورده و با کشف لحظاتی از شادی‌های نامتعارف برخی بازیکنان پرسپولیس، از آنها شاکی شده است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که ما هرگز نفهمیدیم سرنوشت چنین شکایت‌هایی چه می‌شود. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم از این به بعد 2تیم به جای بازی، در دادگاه علیه هم اقامه دعوا کنند و هر که برد، 3امتیاز را بگیرد!

8 دقیقه زیاد نیست؟
در مسابقات این هفته لیگ قبرس، اومانیا با پیروزی بر کامیوتیسا به‌طور موقت به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. اهمیت نسبی این مسابقات برای هواداران فوتبال در کشورمان بابت آن است که کریم انصاری‌فر، عضو دائمی تیم ملی ایران آنجا توپ می‌زند. انصاری‌فرد 33ساله که اوایل حضور امیر قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت نمی‌شد و به‌نظر می‌رسید تیم مشمول پروژه جوان‌گرایی شده، این اواخر دوباره به تیم ملی بازگشته است. او این فصل در 12بازی فقط 2گل برای اومانیا زده و در این بازی هم فقط 8دقیقه برای تیمش به میدان رفت. خب البته 8دقیقه هم زیاد است و ما می‌ترسیم باعث فرسودگی مهاجم ایرانی شود. کاش اینقدر از این بچه کار نکشید و اجازه بدهید او با تمام توان در خدمت تیم ملی ایران باشد!

بیا بپریم روی کولت!
یکی از عجیب‌ترین ویدئوهایی که بعد از دربی وایرال شد، شادی بی‌حد و حصر یکی از اطرافیان خداداد افشاریان، پس از اعلام پنالتی به سود آبی‌ها بود. این تصاویر عجیب، برای رئیس کمیته داوران گران تمام شد و او را وادار به ارائه توضیح کرد. افشاریان هم گفت اصلا طرف را نمی‌شناسد و بابت وقوع این اتفاق ناراحت شده! نکته اینجاست که وقتی شما یک نفر را نمی‌شناسید، یعنی احتمالا رابطه دوستی هم با او ندارید، آن هم در حدی که طرف ناگهان جلوی آن همه آدم بپرد روی کولتان. حقیقتا ما با خیلی از رفقای نزدیک‌مان هم آنقدر صمیمی نیستیم که اینطوری شادی‌هایمان را قسمت کنیم. با این حال از این به بعد اگر آقا خداداد را دیدیم، لپش را می‌کشیم و سوار گردنش می‌شویم. ظاهرا ایشان ناراحت نمی‌شوند!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید