• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 23 آذر 1402
کد مطلب : 212386
+
-

رفع‌3 نقطه حادثه‌خیز در استان

تصادف و جان سپردن ۳معلم خطای انسانی بود

کوتاه‌تر از گزارش
رفع‌3 نقطه حادثه‌خیز در استان

حادثه تصادف خودروی معلمان در مسیر بازگشت از مدرسه، در محور اردل به جونقان که باعث جان سپردن ۳معلم چهارمحال و بختیاری شد به‌دلیل بی‌احتیاطی راننده در سبقت گرفتن بود و خط‌کشی و علائم این محور کاملا استاندارد است.
معاون راهداری چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر به همشهری گفت: «این جاده از سه‌راه امیرآباد تا جونقان ادامه دارد. جاده یک راه اصلی است و تمام خط‌کشی‌ها و علائم کامل و طبق راه‌های اصلی انجام شده است‌‌. متأسفانه حادثه تصادف به‌دلیل سبقت خودرو و انحراف به چپ اتفاق افتاد. علت حادثه از بی‌توجهی راننده‌ بوده ‌است.»
امین قوامی با اشاره به اینکه راه‌های چهارمحال وبختیاری در مسیر کریدور شمال به جنوب است و همواره مسافر زیادی دارد، افزود: «خط‌کشی و نصب علائم در جاده‌های استان همواره در دستور کار است. امسال 1570کیلومتر خط‌کشی داشتیم و برای اداره‌های راهداری شهرستان‌ها تجهیزات و 3دستگاه ماشین‌آلات راهداری خریداری شده‌است.»
قوامی ادامه داد: «اخیرا 3نقطه حادثه‌خیز استان رفع شده است. این 3نقطه در 13نقطه حادثه‌خیز مصوب ملی بود که رفع شد. اکیپ‌ راهداری هم 52نقطه حادثه‌خیز در استان را رفع کرده‌است. 42کیلومتر از راه‌های اصلی آسفالت و روشنایی جاده‌ها انجام شده و 11ونیم‌کیلومتر هم نیوجرسی نصب شده‌است.»
همانگونه که در صفحه سرنخ هم آمده ،در حادثه روز سه‌شنبه (21آذر) در محور اردل به جونقان، مرتضی بیگی، دبیر کار و فناوری، سیدامیرحسین منافیان، دبیر پرورشی و علی امینیان، دبیر علوم تجربی از دبیران آموزشگاه شهدای رستم‌آباد، شهیدرجایی کاج و شهید بارانی دشتک جان باختند.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید