• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 23 آذر 1402
کد مطلب : 212341
+
-

مدرسه موتورسواری پایتخت

مدرسه موتورسواری پایتخت

معرفی:  مدرسه موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی پایتخت یکی از بهترین پیست‌های موتور‌سواری تهران است که حدود 10سال قبل راه‌اندازی شده است.

تربیت حرفه‌ای‌ها
در این پیست تخصصی گروهی متشکل از پیشکسوتان و قهرمانان رشته موتور ریس آموزش را بر‌عهده دارند. همه افرادی که در مجموعه تخصصی موتور‌سواری تهران فعالیت دارند، دارای مدرک مربیگری داخلی یا بین‌المللی هستند؛ بنابراین با خیال راحت می‌توانید اینجا آموزش ببینید و صفر تا صد موتورسواری را بیاموزید. 4سطح از دوره‌های موتورسواری این مجموعه در شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) ارائه می‌شود.

سطوح آموزشی
در این مجموعه که زیرنظر وزارت ورزش و جوانان و هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) فعالیت دارد، با شرکت در دوره‌های سطح B، C و A مدرک بگیرید. اگر با اصول اولیه موتور‌سواری آشنایی دارید، نیازی نیست دوره سطح D را بگذرانید. دوره Dپیش‌نیازی ندارد و شامل 8ساعت آموزش تئوری و عملی است. در این دوره مباحث ابتدایی موتورسواری را یاد می‌گیرید. سطح C نیز 8ساعت آموزش تئوری و عملی را در بر می‌گیرد که پیش‌نیاز آن، آشنایی مقدماتی با موتور‌سواری است. در این دوره مباحث پایه و موتور‌سواری شهری را آموزش می‌بینید. برای گذراندن دوره سطح B، حتماً نیاز دارید تا سطح C را گذرانده باشید. این دوره همچون سایر سطوح شامل 8ساعت آموزش است که در آن موتور‌سواری جاده‌ای و تکنیک‌های مربوط به موتور‌سواری در پیست را خواهید آموخت. پیش‌نیاز دوره سطح A، دوره‌های B و C است. در این دوره در مدت‌زمان 8ساعت هر آنچه برای حرفه‌ای‌شدن در مسابقات پیست و موتورسواری نیاز دارید، آموزش می‌بینید.



این خبر را به اشتراک بگذارید