• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 21 آذر 1402
کد مطلب : 212207
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/pgPDN
+
-

نکته بازی

در عوض کارت سوخت بود
این مدیران عامل سابق پرسپولیس و استقلال خیلی بامزه هستند؛ یک‌سال مدیریت می‌کنند و یک قرن در مورد ریزترین اتفاقات 2باشگاه حرف می‌زنند! اغلب اظهارنظرها هم طوری است که انگار زمان آنها همه‌‌چیز گل و بلبل بود و سرخابی‌ها در اوج قدرت و مکنت به سر می‌بردند اما حالا شرایط عوض شده و سوءمدیریت به جان تیم افتاده است. به‌عنوان مثال جناب محمد رویانیان که هر بار اظهارنظرهایش آتش به خرمن پرسپولیس می‌اندازد گفته: «زمان ما هوادار متمول خارج نشین نبود.» بله خب اما در عوض کارت سوخت و خودروی بدون سند وجود داشت که گفته می‌شد به بازیکنان می‌دهید. شما حتی «دبه» هم داشتید؛ نشان به آن نشان که بعد از اخراج مانوئل ژوزه گفتید قراردادش را دبه می‌کنید اما باشگاه تا سال‌ها تاوان داد!

عروسک پرت کنید نه بطری
در جریان مسابقات هفته شانزدهم لالیگا اسپانیا، رئال‌بتیس میزبان رئال‌مادرید بود که این بازی با نتیجه مساوی یک - یک به پایان رسید. اتفاق مهم این مسابقه اما بین 2نیمه رخ داد؛ زمانی که تماشاگران بتیس بنا به سنت همه‌ساله، هزاران عروسک زیبا را کنار زمین پرتاب کردند تا در آستانه کریسمس به‌دست کودکان بی‌بضاعت برسد. همانطور که گفتیم این اتفاق هر سال همین حوالی در زمین خانگی بتیس رخ می‌دهد که بسیار کار قشنگی است و تصاویر زیبایی را هم به‌جا می‌گذارد. کاش برخی هموطنان عزیز ما هم که در مسابقات اخیر مثل پرسپولیس- الدحیل و فولاد- استقلال اقدام به پرتاب بطری به زمین کردند، به عکس‌های ورزشگاه خانگی بتیس نگاه کنند و منصفانه بگویند دوست دارند چه تصویری از آنها در ذهن بینندگان بماند؟

دربی برره در آرژانتین!
یکی از عجیب‌ترین خبرهای چند وقت اخیر این بود که یک داور آرژانتینی در رده‌های پایه بعد از آنکه با اعتراض بازیکنان روبه‌رو شده، با چاقو به آنها حمله کرده و به یک نفر صدمه زده است. داور بی‌اعصاب متواری شده اما او را بازداشت کرده‌اند. ما این اواخر از تعدد درگیری‌ها در فوتبال پایه خودمان شاکی بودیم (و هنوز هم هستیم) اما خبر نداشتیم که فوتبال پایه تیم قهرمان جهان در حد دربی برره است! اگر سریال به یادماندنی شب‌های برره را دیده باشید، حتما به یاد دارید که بین تیم بالابرره و پایین‌برره شهرآوردی برگزار شد که اسمش را گذاشتند «داربید»؛ داور آن مسابقه شیرفرهاد بود که به جای کارت زرد و قرمز از کارد زرد و قرمز استفاده می‌کرد و معتقد بود کسی از یک تکه کاغذ حساب نمی‌برد!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید