• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 21 آذر 1402
کد مطلب : 212153
+
-

یک کامنت خاطره خوابگاهی

یک کامنت خاطره خوابگاهی

می گویند دو مقطع زمانی در زندگی آدم‌ها هست که می‌شود تا سال‌ها خاطراتش را تعریف کرد و کم نیاورد. یکی سربازی است که فقط مختص پسرهاست و دیگری دوران دانشجویی که اگر چه 4سال است، اما تا 30-20سال ماجرا برای تعریف کردن دارد. به‌ویژه آنهایی که دانشجوی شهری دیگر به جز شهر محل زندگی خودشان هستند و مجبورند چند صباحی را هم در خوابگاه بگذرانند؛ جایی که آدم‌ها همدیگر را پیدا می‌کنند، هر شب شام تخم مرغ می‌خورند، دسته جمعی تصمیم می‌گیرند کلاس‌های 8صبح را بپیچانند و تمام سعی‌شان را می‌کنند که عاشق شدن‌شان در دانشگاه را پنهان کنند اما موفق نمی‌شوند.
اگر مدتی از زمان دانشجویی‌تان گذشته و دیگر همه اطرافیان قصه‌های آن دوران شما را حفظ هستند و برایشان تکراری است، یا اگر هنوز دانشجو هستید و دوست دارید خاطرات بانمکی که دارید را به اشتراک بگذارید، پیشنهاد می‌کنیم در مسابقه بزرگ خاطره‌نویسی طنز دانشجویی شرکت کنید. مسابقه «از دانشگاه تا خوابگاه» که دفتر طنز حوزه هنری با مشارکت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آن را برگزار می‌کند، یک مسابقه اینستاگرامی است و شما باید خاطره خودتان از دوران دانشجویی و خوابگاه و سلف و ازدواج دانشجویی و مشروطی و کلاس و استادان را به‌صورت کامنت در صفحه دفتر طنز حوزه هنری ثبت کنید و جایزه بگیرید.
این مسابقه نیمه‌شب 30آذر یعنی شب یلدا یا همان «روز ترویج فرهنگ میهمانی و پیوند با خویشاوندان» برگزار می‌شود و شرکت برای همه دانشجویان از دوران پارینه سنگی تا همین الان   آزاد است. برای بهترین و بامزه‌ترین خاطرات 8کارت هدیه یک میلیون تومانی، 8بسته کتاب طنز به ارزش 500هزار تومان و 8بسته کتاب طنز به ارزش 300هزار تومان به‌عنوان جایزه درنظر گرفته شده است. بخش ویژه این مسابقه هم برای بدترین و بی‌مزه‌ترین خاطرات است که به آنها هم 3بسته کتاب طنز به ارزش 500هزار تومان تعلق می‌گیرد.
پس حواستان باشد که شب یلدا خیلی سرگرم ترویج فرهنگ میهمانی و پیوند با خویشاوندان نشوید و با رفتن به صفحه daftaretanz@ خاطره خودتان را کامنت کنید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید