• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 20 آذر 1402
کد مطلب : 212046
+
-

جهان‌نما/یک شهرک‌نشین معمولی صهیونیست با تفنگی بر دوش!


نجاح محمدعلی خبرنگار عراقی در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) با هشتگ عملیات طوفان الاقصی فیلمی را از دختر جوان شهرک‌نشین صهیونیست منتشر کرده که با تفنگی بر دوش در حال صحبت کردن با تلفن همراه خود است. اشاره محمدعلی در این فیلم به ادعای رژیم صهیونیستی است که می‌گوید شهرک‌نشینان صهیونیست همگی غیرنظامی هستند.

با برهنه کردن چند اسیر فلسطینی دنیا به آخر نرسیده!

مشاور ارشد بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در پاسخ به چرایی اقدام نیروهای ارتش اشغالگر در برهنه کردن اسرا و رفتار غیرانسانی آنان با فلسطینی‌ها که واکنش‌های گسترده‌ جهانی به‌دنبال داشته، می‌گوید: «به یاد داشته باشید اینجا خاورمیانه است و هوا گرم است و به‌خاطر آفتابی بودن از شما خواسته می‌شود پیراهن خود را درآورید.» او می‌گوید با برهنه کردن چند اسیر فلسطینی دنیا به آخر نرسیده است.

روایت نظامی صهیونیست: غزه جهنم صهیونیست‌هاست

یکی از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به شرایط بسیار دشوار نظامیان صهیونیست در جنگ غزه، می‌گوید: «اوضاع خیلی خرابه اجساد بسیار زیادی از هم‌قطاران‌مان روی زمین افتاده که حماس آنها را کشته است. اینجا مثل جهنم است. بمباران‌ها هیچ فایده‌ای نداشته، برعکس قدرت اینها (مقاومت) زیادتر و عزمشان بیشتر شده است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید