• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 18 آذر 1402
کد مطلب : 211837
+
-

قتل جنگل‌بان گلستانی با شلیک یک آشنا

قتل جنگل‌بان گلستانی با شلیک یک آشنا

تحقیقات درباره تیراندازی مرگبار به‌سوی یکی از جنگل‌بانان در گلستان نشان می‌دهد عامل تیراندازی یکی از آشنایان او بوده که به‌طور ناخواسته شلیک کرده است.
به‌گزارش همشهری، این حادثه پیش از ظهر پنجشنبه ۱۶ آذر در ارتفاعات درازنو کردکوی واقع در استان گلستان اتفاق افتاد و در جریان آن حسن کابوسی، یکی از جنگل‌بانان این شهرستان جانش را از دست داد. به‌دنبال جان‌باختن این جنگل‌بان
وظیفه شناس تحقیقات پلیس برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد و مأموران موفق شدند 2مظنون را در این‌باره دستگیر کنند که ساعتی بعد از آغاز بازجویی‌ها یکی از دستگیرشدگان که از آشنایان این جنگل‌بان بود به قتل اعتراف کرد.
این مرد 46ساله گفت: من و حسن با یکدیگر به جنگل رفته بودیم که متأسفانه اسلحه به‌صورت سهوی شلیک شد، گلوله به او برخورد کرد و او دچار خونریزی شدیدی شد. آن زمان ما در منطقه‌ای صعب‌العبور قرار داشتیم و رساندن حسن به مرکز درمانی با کندی انجام شد و او جانش را از دست داد.
سرهنگ امیر باقری، فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در غرب استان گلستان در این‌باره گفت: در دقایق اولیه بعد از این حادثه با توجه به حساسیت موضوع، تیمی ویژه از کارآگاهان تشکیل شد که با اشراف اطلاعاتی در همان ساعات اولیه ۲نفر مظنون دستگیر شدند و در نهایت یکی از آنها به قتل اعتراف کرد. او ادامه داد:‌ این فرد اظهارات ضد‌ونقیضی داشت تا اینکه سرانجام پس از مواجه‌شدن با شواهد و مدارک انکارناپذیر پلیس به جرم خود اعتراف کرد و تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.
براساس این گزارش، جنگل‌بان فقید حسن کابوسی، مأمور یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کردکوی، متولد سال۱۳۶۷ بود و ۱۴سال سابقه خدمت داشت. او همچنین متاهل و دارای 3 فرزند بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید