• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 15 آذر 1402
کد مطلب : 211514
+
-

چند قربانی تازه

چند قربانی تازه

فصل پرفشار فوتبال همچنان مصدوم و قربانی می‌گیرد. دنی کارواخال به‌دلیل مصدومیت تا پایان سال2023 قادر نیست به فوتبال ادامه بدهد. رئال در این پست تنها لوکاس واسکس را در اختیار دارد که در اصل یک هافبک راست یا وینگر خیلی معمولی است. ناچو هم می‌تواند در این پست بازی کند. بعید است رئال در نیم‌فصل برای جذب مدافع راست اقدامی انجام بدهد اما گفته می‌شود ریس جیمز از چلسی و فیرمپونگ هلندی از بایرلورکوزن گزینه‌های این پست برای خرید تابستانی هستند.
دروازه‌بان اصلی نیوکاسل یعنی نیک پوپ هم دچار مصدومیت طولانی شده است. پیش‌بینی می‌شود نیک پوپ به‌دلیل مصدومیت کتف، حدود ۴ تا ۵‌ماه از میادین دور باشد و کل فصل را از دست بدهد. باشگاه انگلیسی - عربستانی می‌خواهد با داوید دخه‌آ که آزاد است، قرارداد ببندد.
احتمال دوری ۲ تا ۳ماهه تراشتگن از فوتبال هم این روزها مطرح است. خود این دروازه‌بان آلمانی می‌خواهد بیشتر فکر کند و باعجله تن به جراحی ندهد. مارک آندره تراشتگن که در اردوی اخیر تیم ملی فوتبال آلمان و پیش از بازی دوستانه با ترکیه دچار مصدومیت کمر شد، برای بازگشت به شرایط بازی باید جراحی کند. همه‌‌چیز نشان می‌دهد که تراشتگن باید جراحی کند و اگر این روش درمانی را در پیش بگیرد، ممکن است 2 تا 3 ماه از ترکیب بارسا به دور باشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید