• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 15 آذر 1402
کد مطلب : 211512
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/xGm7n
+
-

نکته بازی

حرف را نقد کنید نه گوینده را!
بلافاصله بعد از بازی الاتحاد و سپاهان که با شکست 2بریک نماینده ایران همراه بود، برنامه فوتبال برتر روی آنتن تلویزیون رفت که در بخشی از آن محمدحسین میثاقی به نقد کاروان مفصل همراهان سپاهان در سفر به عربستان پرداخت. میثاقی در بخشی از سخنانش مدعی ریخت‌وپاش باشگاه اصفهانی در این سفر شد و البته آرزو کرد کاش تعدادی از کارگران فولاد مبارکه راهی این سفر می‌شدند. پس از آن یکی از مسئولان روابط‌عمومی سپاهان در صفحه شخصی‌اش به موضوع واکنش نشان داد و میثاقی را فردی «معلوم‌الحال» خواند. راستش ما اصلا به شخصیت مجری فوتبال برتر کاری نداریم اما خوب است آقایان یاد بگیرند حرف را نقد کنند نه گوینده را. اینکه هربار در مواجهه با انتقادها به‌ خود میثاقی یورش ببرید، دیگر از مد افتاده است.

بماند که چه کند؟
یکی از رسانه‌های انگلیسی خبر داده ‌اللهیار صیادمنش در پنجره زمستانی از هال‌سیتی جدا خواهد شد. در این گزارش آمده لیام روزنیور، سرمربی هال‌سیتی دنبال خلوت‌کردن فهرست برای جذب نفرات جدید است و در این میان صیادمنش هم یکی از بازیکنانی خواهد بود که از این باشگاه دسته‌اولی جدا می‌شود. طبیعتا در شرایط فعلی این خبر نباید چندان برای صیادمنش ناراحت‌کننده باشد. او در این فصل کلا 21دقیقه برای هال‌سیتی بازی کرده و کم‌کم فوتبال دارد یادش می‌رود. همین الان هم‌ اللهیار به‌خاطر کم بازی‌کردن به‌ احتمال زیاد حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست خواهد داد، بنابراین دیگر دلیلی ندارد آنجا بماند. چند هفته پیش یکی از سایت‌های ورزشی پرهیاهو مدعی شده بود‌ اللهیار بمب زمستانی فوتبال انگلیس است؛ خب بفرما، برو ببینیم کجا می‌روی!

تغییرات مدیران، بیشتر از مربیان
می‌دانیم که عجایب فوتبال ایران یکی، دو تا نیست و اصلا نمی‌شود آنها را شمرد اما یکی از اتفاقات فصل‌جاری لیگ برتر بدجوری جلب توجه می‌کند، اینکه امسال به جای تغییرات همیشگی مربیان، مدیران در حال جابه‌جایی هستند! در شرایطی که با گذشت یک‌سوم از مسابقات لیگ برتر فعلا فقط 2سرمربی (علیرضا منصوریان و رسول خطیبی) اخراج شده‌اند، تغییرات مدیریتی یک‌به‌یک در حال وقوع است. همان اول فصل مدیرعامل استقلال عوض شد، بعد مدیرعامل پیکان تغییر کرد، حالا مدیرعامل نساجی عوض شده و صادق درودگر از آنجا رفته تا باشگاه بعد از پایان مسابقاتش در آسیا، فعلا با سرپرست موقت اداره شود. تا زمانی هم که شما این مطلب را می‌خوانید، یک شایعه خیلی جدی در مورد احتمال جدایی محمدرضا ساکت از سپاهان به گوش می‌رسد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید