• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 13 آذر 1402
کد مطلب : 211356
+
-

جهان‌نما/جانبازی کودک چند ماهه فلسطینی


کودک بی‌گناه فلسطینی در حملات و بمباران‌های اشغالگران اسرائیلی به غزه یکی از پاهای خود را از دست داده است. این کودک فلسطینی که کمتر از یک سال سن دارد، بعد از این قادر به زندگی عادی نخواهد بود و بمباران کور جنگنده‌های صهیونیستی امکان ادامه عادی زندگی را از این کودک فلسطینی گرفته است. روز گذشته، «گوستاو پترو»، رئیس‌جمهور کلمبیا در سخنانی که بازتاب زیادی داشت، گفت: «شاید غرب خوشش نیاید، اما قتل عام 5300کودک فلسطینی در غزه تکرار رفتار و جنایات نازی‌ها است.»

این خواب است یا واقعیت؟

یک کودک فلسطینی که در بمباران‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی زخمی و به‌شدت وحشت‌زده شده، در بیمارستان و درحالی‌که مشغول گرفتن اقدامات درمانی است، از پزشک می‌پرسد: «می‌خواهم ازت چیزی بپرسم، این یک خواب است یا واقعیت دارد؟» دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در نوار غزه آخرین آمار شهدای حملات دشمن صهیونیستی به این باریکه طی 57روز جنگ را تا 15207نفر اعلام کرد. همچنین شمار شهدای کودک فلسطینی در غزه 6387نفر اعلام شده است.

کاخ سفید در محاصره کفن‌پوشان

معترضان آمریکایی در اعتراض به جنگ علیه غزه و حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی، با کفن‌های نمادین مقابل کاخ سفید تجمع کرده و خواستار توقف فوری کشتار فلسطینیان شدند. از زمان آغاز جنگ علیه غزه، ده‌ها هزار آمریکایی در روزهای مختلف با برگزاری تظاهرات‌های گسترده خواهان توقف جنگ علیه غزه شده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید