• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 13 آذر 1402
کد مطلب : 211277
+
-

بازنشسته نشو لعنتی!

رئالی‌ها به هیچ‌عنوان دوست ندارند ستاره آلمانی تیم‌شان به این زودی‌ها از فوتبال خداحافظی کند

بازنشسته نشو لعنتی!

پاس گل فوق‎العاده تونی کروس برای براهیم دیاز در جریان برد این هفته رئال‌مادرید، اوج هنری بود که یک هافبک می‌تواند از خودش به نمایش بگذارد. شاید اگر بازیکن دیگری این پاس را داده بود، همه‌جا در مورد آن صحبت می‌کرد اما تونی با همان خونسردی و آرامش همیشگی، از این صحنه خاص هم به وجد نیامد. تعریف خوشبختی، گاهی ساده به‌نظر می‌رسد؛ همین که برای سال‌ها هنر چنین فوتبالیست معرکه‌ای را تماشا کرده‌ایم، معنی خوشبختی می‌دهد. با این حال، نزدیک‌شدن تونی به روزهای بازنشستگی و تصمیم او برای پایان‌دادن زودهنگام به فوتبالش، برای همه فوتبالی‌ها دردناک خواهد بود.

  معمولی؛ فقط برای کروس!
تونی، نمونه دقیقی از یک فوتبالیست حرفه‌ای است؛ بازیکنی که روی نیمکت بدون اعتراض تیم را تشویق می‌کند و هر وقت هم که درون زمین قرار می‌گیرد، بهترین نمایش ممکن را به اجرا درمی‌آورد. تونی این هفته هم پاس‌گل اول تیمش را به زیباترین شکل ممکن برای براهیم دیاز فرستاد و براهیم پس از زدن گل با ژست واکس‌زدن کفش‌های این ستاره، از این پاس قدردانی کرد. با این حال، ستاره آلمانی بعد از بازی معتقد بود که این فقط یک‌ پاس معمولی بوده و هیچ‌چیز خارق‌العاده‌ای در موردش وجود ندارد. البته که برای بازیکنی با سابقه درخشان تونی، این پاس‌ها معمولی به‌نظر می‌رسند. کروس پس از این بازی، جمله جالب دیگری را هم به زبان آورد: «هیچ‌وقت برای خودم بازی نمی‌کنم. همیشه دوست دارم بازیکنانی که کنارم هستند، رشد کنند و پیشرفت داشته باشند.»

  در اوج می‌رود
از‌دست‌دادن کروس با یک قیمت پایین، هنوز هم یک حسرت بسیار بزرگ برای بایرن‌مونیخ به شمار می‌رود. او می‌توانست در مونیخ به یک اسطوره تبدیل شود اما رویایی‌ترین سال‌های ممکن را در رئال‌مادرید تجربه کرد. با این حال، تونی جزو بازیکنانی نیست که به هر قیمتی در فوتبال می‌مانند و هر پیشنهادی را می‌پذیرند. شاید این آخرین فصل حضور او در برنابئو باشد؛ بازیکنی که بارها اعلام کرده در لباس سفید رئال‌مادرید، فوتبال را ترک خواهد کرد.

تا 10‌دقیقه قبل از پایان بازی این هفته با والنسیا، خیرونا از حریفش عقب بود اما دبل کریستین استوانی در لحظات پایانی، همه‌‌چیز را عوض کرد. با این نتیجه به‌نظر می‌رسد شگفتی‌ساز این فصل لالیگا خیال متوقف‎شدن ندارد. آنها هم‌امتیاز با رئال‌مادرید در صدر جدول دیده می‌شوند و فعلا تنها به‌خاطر تفاضل‌گل کمتر، پشت سر این تیم قرار دارند. به‌نظر می‌رسد خیرونا جدی‌ترین تعقیب‌کننده اسپانیایی این فصل تیم کارلتو خواهد بود!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید