• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 8 آذر 1402
کد مطلب : 210692
+
-

عصربه‌خیر آقای امری!

استون ویلا این فصل بدون هزینه‌های نجومی فراتر از حد انتظار ظاهر شده

عصربه‌خیر آقای امری!

فقط یک تیم در جدول لیگ برتر این فصل وجود دارد که توانسته بیشتر از استون‌ویلا گل بزند. پسران پپ گواردیولا با 33گل، مثل همیشه صاحب بهترین خط حمله لیگ برتر هستند اما پشت سر آنها، استون‌ویلا با 31گل دیده می‌شود؛ تیمی که با برد دلچسب این هفته در زمین تاتنهام، حالا خودش را به رده چهارم جدول رسانده و رؤیای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان را دور از دسترس نمی‌بیند. نتایج درخشان این فصل استون ویلا، باز هم ثابت می‌کند که اونای امری یک مربی بسیار قدرندیده است؛ مردی که در هر باشگاه، تحول مثبتی به‌وجود آورده اما به اندازه توانایی‌های واقعی‌اش، مورد ستایش قرار نگرفته است.

   یک ترکیب متعادل
استون‌ویلا بدون انجام هزینه‌های نجومی در تابستان، توانسته ترکیب بسیار خوب و متعادلی برای خودش بسازد. آنها روی خط دروازه، سنگربان تیم قهرمان جهان یعنی دیبو مارتینز را دارند. پائو تورس نیز پس از ترک ویارئال، به‌خوبی توانسته در خط دفاعی این تیم جا بیفتد. خرید لوکاس دینیه از اورتون، تصمیم جالبی برای این باشگاه بود و مشکلات سمت چپ خط دفاعی را حل کرد. بهترین خرید این فصل باشگاه اما بدون‌شک موسی دیابی بود؛ ستاره‌ای که از لورکوزن جذب شد و به سرعت توانست جای ثابتی در ترکیب این تیم به‌دست بیاورد. موسی در کنار اولی واتکینز، ترکیب بسیار خوبی برای خط حمله استون ویلا به‌وجود آورده است.

   هفته جهنمی!
عصر به‌خیر؛ این تکیه کلام همیشگی اونای امری است. سرمربی سابق پی‌اس‌جی و آرسنال همه مصاحبه‌ها را با این جمله شروع می‌کند. تیم او تا این هفته از فصل، درخشان بوده و فراتر از حد انتظار ظاهر شده است. سخت‌ترین مقطع این فصل برای این مربی اما اواسط آذرماه اتفاق خواهد افتاد؛ جایی که او و تیمش باید ظرف 4روز، 2بازی بسیار سخت با من‌سیتی و آرسنال انجام بدهند. شاید آن 2بازی تا حدود زیادی سرنوشت این فصل استون ویلا را مشخص کنند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید