• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 8 آذر 1402
کد مطلب : 210687
+
-

دستپخت درویش

نبیل باهویی، هر بازی بیشتر از قبل هواداران را مأیوس می‌کند

دستپخت درویش

غالبا در تیم‌های فوتبال قرار است «تعویض» به منزله گشوده شدن راهی برای بهبود کیفیت تیم باشد. یعنی وقتی کار گره می‌خورد، همه منتظرند یک نفر از بیرون بیاید و گره را باز کند. در پرسپولیس امسال اما وضعیت کاملا برعکس شده و هر امیدی به کسب موفقیت و نتیجه وجود داشته باشد، صرفا تا سرآغاز تعویض‌هاست! از جایی که داور چهارم تابلوهای تعویض را بالا می‌برد، قشنگ یأس و ناامیدی بر اردوگاه سرخ‌ها سایه می‌اندازد. قطعا اصلی‌ترین دلیل این ماجرا هم نیمکت خالی و غیرقابل اتکای پرسپولیس است و البته که روی همین نیمکت بد هم ضعیف‌ترین گزینه برای حضور در میدان را باید نبیل باهویی دانست. حالا دیگر هواداران فهمیده‌اند وقتی نبیل وارد زمین می‌شود، یعنی همه‌‌چیز تمام‌شده و به اعتبار معدود نقاط اشتراک همه پیشکسوتان پرسپولیس، از آنجا به بعد دیگر تیم 10نفره شده است!
عین همین اتفاق در نیمه‌دوم بازی با النصر هم رخ داد. در شرایطی که شهاب زاهدی در وقت دوم با یک گل آفساید و یک شوت خطرناک خودی نشان داده بود، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت او را از زمین بیرون بکشد و باهویی را جایگزین کند. مهاجم 32ساله سوئدی هم که بیشتر از یک سال است هیچ گلی به ثمر نرسانده، در دقایق پایانی بازی یک نمایش گیج و بی‌اثر دیگر ارائه داد. گاهی حتی به‌نظر می‌رسد او آمادگی دریافت توپ را ندارد و بعد از آنکه صاحب توپ می‌شود دقیقا نمی‌داند باید با آن چه کند! شاید بدترین لحظه از بازی دوشنبه‌‌شب باهویی زمانی بود که او با خطای بی‌مورد و بدون توپش حرکت انفجاری مهدی ترابی را خراب کرد و یک موقعیت خوب را از پرسپولیس گرفت.
در هر صورت این، دستپخت شور رضا درویش است؛ مدیرعامل پرسپولیس که خرید خودسرانه‌ای انجام داد، هم پول باشگاه را دورریخت و هم با کادرفنی‌اش اختلاف پیدا کرد. نبیل باهویی در حالی از القطر به پرسپولیس آمد که در باشگاه قبلی‌اش کلا گلی نزده بود! او فعلا در همه مسابقات 190دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده و هیچ کار مثبتی انجام نداده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید