• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 7 آذر 1402
کد مطلب : 210586
+
-

گل پوشکاش و...

منچستر دوست‌نداشتنی تن‌هاخ نزدیک صدر جدول

گل پوشکاش و...

با وجود انتقادات بی‌رحمانه و زیادی که از اریک تن‌هاخ می‌شود، او همچنان بالاترین نرخ پیروزی را بین همه مربیان تاریخ منچستریونایتد دارد؛ 63درصد پیروزی. با پیروزی آخر این تیم فاصله امتیازات با منچسترسیتی که همگان از آن تمجید می‌کنند، به 5 و فاصله با آرسنال صدرنشین به 6امتیاز کاهش یافت. برد 3بر صفر مقابل اورتون چند نکته داشت.
    گارناچو احتمالا گل سال را زد و جایزه پوشکاش را خواهد برد. گل قیچی برگردان او دقیقا کپی گل اسطوره‌اش کریستیانو رونالدو به یوونتوس و گل اسطوره من‌یونایتد، وین رونی به لیورپول بود.
    تن‌هاخ یک بازیکن گمنام را رو کرد؛ ماینو در پست هافبک دفاعی کنار مک‌تامینی بازی کرد و عالی بود. حالا با ظهور این بازیکن، کاسمیرو می‌تواند راحت در تابستان جدا شود، مثل خیلی‌های دیگر ازجمله واران، فان‌دبیک، مارسیال و...
    خط حمله منچستر که بسیار مورد انتقاد بود، همگی گل زدند؛ گارناچو، رشفورد و مارسیال. پیش از این همه بازیکنان خط حمله تیم روی‌هم یک گل زده بودند.
    منچستر در بازی‌های خارج از خانه عالی است. 4بازی خارج از خانه اخیر منچستریونایتد: برد یک بر صفر مقابل برنلی، برد 2 بر یک مقابل شفیلد، برد یک بر صفر فولام و برد 3 بر صفر مقابل اورتون.
    منچستریونایتد از 18امتیاز بازی‌های اخیر 15امتیاز کسب کرده است.
    یونایتد رکورددار کلین‌شیت در لیگ برتر بود و حالا نخستین تیمی شده که 500بازی بدون گل خورده دارد: منچستریونایتد ۵۰۰بازی، چلسی ۴۷۶ و لیورپول ۴۶۰بازی.
    با اینکه مگوایر همچنان پرانتقاد بازی می‌کند و در یک صحنه از بازی با اورتون نزدیک بود کار دست تیمش بدهد و اونانا را مجبور به دبل سیو کرد، باز هم برای ترکیب خوش‌یمن است. در 12بازی اخیری که مگوایر برای منچستریونایتد فیکس بوده، آنها موفق شده‌اند 11بازی را ببرند.
    منچستر برای نخستین‌بار از زمان شکست 6 بر 3 مقابل منچسترسیتی در اکتبر2022 در یک بازی خارج از خانه لیگ برتر 3گل به‌ثمر رساند، درحالی‌که این بزرگ‌ترین پیروزی آنها در خارج از خانه از زمان پیروزی 3 بر صفر مقابل تاتنهام در اکتبر2021 بود.
    این چهلمین شکست اورتون در لیگ برتر مقابل یونایتد بود. این بیشترین باخت یک تیم مقابل یک تیم خاص از زمان آغاز این رقابت‌ها به‌شمار می‌رود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :