• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 4 آذر 1402
کد مطلب : 210246
+
-

پرواز پردردسر

دیروز صبح پرواز پرسپولیس به عربستان لغو شد، اما عصر مشکل حل شد

پرسپولیسی‌ها در آستانه سفر به عربستان بودند که ناگهان پروازشان لغو شد، اما عصر دیروز خبر رسید که مجوز پرواز این تیم به کشور سعودی صادر شده است. قرار بود دیروز صبح هواپیمای چارترشده توسط باشگاه، راهی عربستان شود اما پرواز انجام نشد چرا‌که مجوز قانونی فرود در عربستان را به‌دست نیاورده بود. این قسمت تازه‌ای از سریال ماجراهای این فصل باشگاه‌های عربستانی و ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود. پرسپولیسی‌ها پس از لغو پرواز و تا مشخص‌شدن تکلیفشان، برنامه‌ریزی تازه‌ای را درنظر گرفتند.

   کاظمی؛ جایگزین ریاض!
قرار بود پرسپولیس دیروز بعد از رسیدن به عربستان یک جلسه تمرینی در ریاض داشته باشد اما بعد از اینکه سفر لغو شد، بازیکنان از فرودگاه به خانه برگشتند و قرار شد بعدازظهر در شهید کاظمی تمرین کنند اما باز هم عصر برنامه تغییر کرد. علیرضا عنایتی، سفیر ایران در عربستان اعلام کرد مشکل حل شده ‌و مجوز‌های لازم برای پرواز تیم به عربستان صادر شده است. پرسپولیس باید دوشنبه در عربستان یکی از مهم‌ترین دیدارهای این فصلش را سپری کند اما اینکه کی و چه ساعتی راهی این کشور می‌شود، مشخص نیست. شاید این تیم همان دیروز راهی عربستان شده باشد ولی به هر حال این تغییرات مداوم در برنامه بدون‌شک تأثیر منفی قابل‌توجهی روی شرایط تیم یحیی می‌گذارد.

   میزبانی خوب، میزبانی عجیب
برگزاری بازی در زمین بی‌طرف در این فصل بین تیم‌های ایرانی و عربستانی لغو شد اما تا اینجا فقط عربستانی‌ها برای بازی به ایران سفر کرده‌اند. الهلال برای بازی با نساجی راهی تهران شد و مدیرعامل نساجی شخصا پای پرواز رفت تا به آنها خوشامد بگوید. سپاهان هم برای میزبانی از الاتحاد سنگ‌تمام گذاشت اما تیم عربستانی در نهایت بدون برگزاری بازی از ایران رفت و 3امتیاز را هم به‌دست آورد. پرسپولیسی‌ها نیز با میزبانی‌شان از کریس رونالدو، النصری‌ها را به وجد آوردند. با این حال، سفر پرسپولیس به عربستان با مشکل روبه‌رو شد. این تفاوت در میزبانی حالا کاملا محسوس به‌نظر می‌رسد و شاید سپاهان و نساجی نیز با مشکلات مشابهی روبه‌رو شوند.

   تنها در عربستان!
در ماجرای این سفر اما ماجرای عجیب‌تری هم وجود دارد و آن حضور یک بازیکن پرسپولیس در این کشور است! وحدت هنانوف که در اردوی تیم ملی تاجیکستان حاضر بود، مستقیما به عربستان سفر کرده و در این کشور است! وحدت همراه پرسپولیس نیست و منتظر رسیدن بازیکنان خودی به این کشور است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید