• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
جمعه 3 آذر 1402
کد مطلب : 210199
+
-

میز خبر

شکست دشمن صهیونیستی قطعی است
دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار امیرعبداللهیان در سفرش به لبنان، با تأکید بر آمادگى کامل مقاومت در جبهه‌های مختلف، پیروزی نهایی مقاومت و شکست دشمن صهیونیستی را قطعی خواند. در این دیدار درباره آخرین تحولات منطقه، لبنان و فلسطین و جنگ غزه و مسئولیت همه طرف‌ها در این دوره تاریخی و سرنوشت‌ساز برای پشتیبانی از فلسطین و قدس شریف، تلاش‌های سیاسی جاری برای توقف حمله وحشیانه رژیم‌صهیونیستی علیه نوار غزه و احتمالات و سناریوهای مطرح گفت‌وگو و تبادل نظر شد. سیدحسن نصرالله با تأکید بر ایستادگی وصف‌ناپذیر رزمندگان مقاومت ‌و مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه ‌‌و کرانه باختری، آمادگى کامل مقاومت در جبهه‌های مختلف، پیروزی نهایی مقاومت و شکست دشمن صهیونیستی را قطعی خواند.

جذب بدون محدودیت نخبگان در سازمان حفاظت محیط‌زیست
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه مشکلی در جذب نیروهای نخبه در این سازمان وجود ندارد، گفت: هر نیروی نخبه‌ای که از شرایط لازم برخوردار باشد شرایط جذب آن در سازمان فراهم است. علی سلاجقه افزود: نیروهایی که به صورت قراردادی مشغول فعالیت‌ هستند و از طریق آزمون جذب شده‌اند برای تبدیل وضعیت مشکلی ندارند. 360 نیروی طرحی متعهدانه در حال خدمت در سازمان هستند و طی 3 سال گذشته تبدیل وضعیت آن‌ها پیگیری شده تا برای بهبود شرایط شغلی همکاران، راهکاری قانونی ایجاد شود. فراخوان آزمون استخدامی برای جذب ۵۷۰ نیروی جدید در سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام شده است.

تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر و ملی تا 1403
واحدهای مسکن مهر و نهضت ملی مسکن پردیس تا پایان ۱۴۰۳ تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.«خلیل محبت‌خواه» مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اعلام اینکه ۸۴ هزار و ۱۷۲ واحد مسکن مهر از سال ۱۳۹۰ در شهر جدید پردیس شروع شد که تا ابتدای امسال رقم باقیمانده مسکن مهر به ۳۰ هزار و ۸۲۱ واحد رسید، گفت: در مهرماه امسال ۱۰ هزار واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل شد و ‌اکنون واحدهای باقیمانده مسکن مهر به ۱۹ هزار و ۸۲۱ واحد رسیده است. همچنین برای ۷ هزار واحد مسکن مهری که ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند برنامه داریم تا دو ماه آینده این واحدها را تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهیم. همچنین، ۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس که در حدود ۵۰ درصد پیشرفت دارند تا پایان سال تکمیل و تحویل می‌شود.

تا پایان دولت فیبرنوری به همه شهرها می‌رسد
به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در ۴۰۰ شهر فیبرنوری به صورت کامل ایجاد شده و تا آخر دولت فیبرنوری به همه شهرها می‌رسد. عیسی زارع‌پور گفت:‌ در 3 نقطه کشور یعنی در شهرهای مشهد، اصفهان و تهران در حال راه‌اندازی نقطه داده برای پردازش هستیم‌ که بخشی از زیرساخت‌ها توسعه فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات است.  وضعیت ایران در بخش فناوری ارتباطات و اطلاعات خوب است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :