• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 2 آذر 1402
کد مطلب : 210153
+
-

اعتراف سارقان طلافروشی به 10فقره سرقت

سارقان حرفه‌ای که به اتهام سرقت از یک طلافروشی در شمال تهران دستگیر شده‌اند در جریان بازجویی‌های مقدماتی به ارتکاب 10فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کردند.
به‌گزارش همشهری، چند روز قبل به مأموران کلانتری101 تجریش خبر رسید که سارقان به یک طلافروشی در محدوده شمیرانات دستبرد زده و مقدار زیادی طلا و جواهرات سرقت کرده‌اند. مأموران تیم تجسس کلانتری با حضور در طلافروشی تحقیقات خود برای شناسایی عاملان این سرقت را آغاز کردند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که سارقان 2نفر هستند که بلافاصله بعد از سرقت از آنجا گریخته‌اند. مأموران با انجام بررسی‌های دقیق و کارشناسی موفق شدند هویت 2 سارق را شناسایی کنند. در شرایطی که حدود یک ساعت از وقوع این سرقت می‌گذشت مأموران کلانتری مخفیگاه سارقان جواهرفروشی را شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. در جریان بازرسی از مخفیگاه متهمان طلا و جواهرات سرقتی به ارزش حدود 100میلیون تومان کشف شد.
وقتی 2 متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند اعتراف کردند که از مدتی قبل برای دستبرد به این طلافروشی نقشه کشیده بودند. آنها همچنین علاوه بر این سرقت به ۱۰ فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کردند. سرهنگ صادق ضرونی، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام جزئیات این پرونده گفت:‌ هم‌اکنون متهمان با قرار قانونی در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید