• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 2 آذر 1402
کد مطلب : 210138
+
-

جهان مقاومت

دیدار سیدحسن نصرالله با رهبران حماس
«سیدحسن نصرالله»، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان صبح دیروز چهارشنبه، با «خلیل الحیه»، معاون جنبش حماس در غزه و «اسامه حمدان» از رهبران این جنبش دیدار و گفت‌وگو کرد. این دیدار با هدف ارزیابی مواضع و امکانات موجود در جبهه‌های مقاومت، به‌ویژه در نوار غزه انجام و در آن بر اهمیت تداوم همکاری و هماهنگی دائمی در جهت رسیدن به پیروزی موعود تأکید شده است.

گاردین: تلفات هولناک در غزه هرگز نباید فراموش شود
روزنامه گاردین در گزارشی نوشت: تلفات انسانی در غزه بدتر از چیزی است که مردم فکرش را می‌کنند. قابل درک است که مقام‌های اسرائیلی به‌دنبال ایجاد شبهه در مورد میزان تلفات هستند زیرا اعداد و ارقام شدت جنایات انجام شده را برملا می‌کند. اما نباید فریب بخوریم.

توفان سایبری وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را درنوردید
گروهی که خود را «سایبر طوفان الاقصی» می‌نامند، بسیاری از سایت‌های اشغالگران صهیونیست را که آخرین آن سایت وزارت جنگ این رژیم است، هک کردند. به گزارش الجزیره، این گروه اعلام کرد که فهرست و اطلاعات مهمی از لشکر شمال ارتش رژیم صهیونیستی  به‌دست آورده است.

رای پارلمان آفریقای جنوبی به تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی
پارلمان آفریقای جنوبی در ادامه اقداماتش در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه، لایحه‌ تعطیل کردن سفارت این رژیم در شهر پرتوریا را با اکثریت آرا تصویب کرد. به گزارش رویترز، این لایحه که با 248رأی موافق در برابر 91رأی مخالف به تصویب رسید، خواستار تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در پرتوریا و معلق شدن تمامی روابط دیپلماتیک با این رژیم تا زمان برقراری آتش‌بس در غزه شده است.

66بار حمله به پایگاه‌های آمریکا در غرب آسیا
«سابرینا سینگ» معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که پایگاه‌های این کشور در عراق و سوریه، از تاریخ هفدهم اکتبر تاکنون، ۶۶مرتبه مورد حمله قرار گرفتند. سینگ طی نشست خبری در پنتاگون تأیید کرد که بر اثر حملات گروه‌های مقاومت به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه، ۶۲نظامی این کشور مجروح شده‌اند.

بزرگ‌ترین نماد مسجدالاقصی در شرق افغانستان افتتاح شد
بزرگ‌ترین نماد مسجدالاقصی واقع در شرق افغانستان (بزرگراه کابل-جلال‌آباد) به‌دست مردم این کشور افتتاح شد. از زمان آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، دو نماد مسجدالاقصی در سطح افغانستان ساخته شده است. پیش از این نیز‌برای نخستین بار یکی از میدان‌های اصلی شهر کابل به نمادی بزرگ از مسجدالاقصی مزین شده بود.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید